Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når får man egentlig spørsmål om å delta i denne? Mins at vi fikk det veldig tidlig i forrige svangerskap, og at jeg leverte urinprøve på ultralyden til denne undersøkelsen? Vil være med denne gangen også, viktig med søskenstudier, men det er bare 3 uker tiul UL, og jeg har ikke hørt noe.. Har dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk disse papirene uka før UL tror jeg... ta kontakt med JM og hør om hun vet hvordan du kan få tak i papirer :)

Skrevet

Takk, ka-ping,

du svarer meg på det meste i dag! (o: Jeg tenkte å spørre legen på neste kontroll, evt så veit de set sikkert på UL-laboratoriet.

Skrevet

benytter sjansen de siste dagene jeg er her på 2.tri :) går over til 3.tri på søndag, selv om jeg nok kommer til å henge litt her inne ei stund til. Føler meg ikke HELT klar for slimpropper og stripping og sånt fjas enda... nei, takke meg til Twilight Zone!!!

Skrevet

Ble informert om undersøkelsen sammen med at innkallelsen til ul kom, men vi fikk aldri registreringsskjema. På ul-dagen spurte jordmoren om vi skulle være med, da vi ikke hadde fått skjema, tok hun en tlf og sendte oss bort til konotret. Der fikk vi registrert oss og avgitt blodprøve og urinprøve samme dag. ikke noe problem.

Skrevet

Jeg var på UL i dag og fikk undersøkelsen i posten forrige uke.

I tillegg ble vi spurt på sykehuset i dag.

Skrevet

Jeg skal på UL 30. okt og fikk den i posten i går. Men jeg har UL først når jeg er 19+0 så det er kanskje derfor den kom såpass "tidlig". Akkurat passe tid spør du meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...