Gå til innhold

hei:) hvor mangen pp prøvde dokker før d klaffet??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Planen var å starte aktivt på el i november. Da ville hvis alt gikk som smurt Minst kommet i slutten av august, sånn at jeg kunne bli ferdig med 1 år på skolen. Vi skulle bare "trene" litt først ;o) og plutselig satt den 2 mnd før planlagt! Hehe... Så nå er terminen i slutten av mai, og jeg kan se langt etter å fullføre skoleåret! :o) Men det gjør ingenting, alt til sin tid!

Med min første tok det ca 2,5 år. Talte ikke pp da, gikk helst i mnd og år... Vi hadde gitt opp håpet og sluttet å tenke på det da jeg plutselig ikke fikk mensen som ventet. Ennå håp for deg også! Vi fikk ingen behandling av noe slag.

Denne gangen satt det på 9 pp. Egentlig var det først nå det passet i forhold til jobb, så det lå litt i bakhodet de forrige pp. Følte bare at vi måtte komme i gang siden det gikk så lang tid første gangen.

Lykke til! En kan lett miste motet når "alle" andre blir gravide på en-to-tre.

Annonse

Hos oss sat den vel eigentleg i den første pp vi gjekk inn for å prøve. Men slutta på pillen i juli då, dei første mnd var berre litt sånn "skjer det så skjer det", men i september bestemte vi oss for å prøve litt meire skikkeleg (men ikkje temping, el test eller slim eller noko) - og jammen satt ikkje spiren med det same! Ganske merkeleg, vi var heilt sikre på at det kom til å ta laang tid. Men føler oss utruleg heldige då!!

Lykke til vidare med prøvinga, og velkommen inn hit så FORT som mogleg!

wow.var mangen forskjellige her.mangen som har hatt klaff på 1. d e jo supert :-D takk for at så mangen svarte. ønsker dokker lykke t m spiren alle sammen.håper eg snart kommer etter på 1.tri.hehe. klemmer

Vi brukte 2 pp,men bare 1 med aktiv prøving og testing av EL..

Med den første ble jeg gravid mens jeg gikk på pilla

og nr 2 satt også fort,så jeg er nok veldig fruktbar;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...