Gå til innhold

hei:) hvor mangen pp prøvde dokker før d klaffet??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

I 3. pp og 5 mnd etter at jeg sluttet på pillen klaffet det for oss, ganske sjokkartet opplevelse siden jeg hadde fått beskjed av legen at jeg kom til å slite og det ikke var sikkert jeg kunne bli gravid.

Første gang ble jeg gravid etter 5 mnd uten pillen, men vi prøvde aldri intenst, så det var vel flaks.

Nå, andre gang, sluttet jeg på pillen i mars og ble gravid i sept (ca. 6 mnd), men den satt på første "helhjertede" og "timede" forsøk i forhold til EL.

Lykke til med prøvingen!

Jeg ser det er fullt av folk her hvor det klaffet på første forsøk. men dessverre er det slik at for 10-15% tar det mer enn et år. halvparten av denne gruppen er uforklarlig barnløs. prosentene vi fikk fra legen etter 1 1/2 år og fullt utredet - ingenting galt var 20%sjanse for å klare det selv iløpet av fem år. for oss tok det to og et halvt år, med hjelp så sitter spired denne gangen. jeg ser dere har prøvd i snart to år, hvis du ikke har vært hos legen er det på tide med en utredning for å se om det er noen åpenbare problemer. prossesen mot å få hjelp er lang så det er bra å sette igang så fort som mulig etter ett års effektib prøving uten resultater.

Lykke til. Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...