bentus55 Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 kan du se noe svangerskap på meg? vi ønsker oss så inderlig et barn. jeg har to fra før, men han har ingen. vi hadde en sa for ca 3år siden. lurer på ev når og kjønn. jeg 020171 han 210776 tusen takk på forhånd:) klem:)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Hei bentuss55 Må bare si først at du er født på nøyaktig samme dag som mannen min:0) Virker kanskje lenge til, men jeg får opp mars for graviditet, jeg, og her er bilde av en bebiss til dere!! Skal krysse fingre for at det blir før mars, da!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Ser ut til å være en skjønn liten guttebaby. Lykke til! *klem*
bentus55 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2006 hei:) tusen takk får svaret:) skal gi beskjed om det skjer noe:))) spennende!!! hihi:) ha ei god natt:)
tusii Skrevet 12. oktober 2006 #6 Skrevet 12. oktober 2006 hei. kan du være så snill og spå meg? dette høres såååå spennende ut ! Vil gjerne vite litt om min fremtid, økonomi, hus og hjem F.060881.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå