Gå til innhold

Er så frustrert - melken blir borte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Etter å ha blitt fortalt så sykehuset for 2.5u siden at jeg var sååå heldig for jeg hadde masse melk, noe jeg hadde var jeg lettet.

Men nå har jeg pumpet i 5 dager, pga sykdom. Og i natt har jeg pumpet og pumpet og stilt klokken, for det kommer nesten ikke noe.

Jeg har ikke nok mat til å gi henne morsmelk på flaske.

Hvor blir det av melken min....... det er så trist og frustrerende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med ro, produksjonen tar seg opp igjen når du begynner å amme igjen. De små suger mye mer effektivt enn pumpen. Er du sikker på du må pumpe deg pga sykdommen...? Mener ikke å være frekk altså.

Skrevet

Kan du fortelle hvaslags syk du er? Har du snakket med ammehjelper? Forresten er det vanlig med økedøgn når barnet er omtrent 3 uker.

Skrevet

Hei,

Jeg fikk beskjed at det var greit å pumpe mens jeg var syk (er frisk igjen) Men måtte pumpe til hver amming. Jeg hadde masser av melk, nå har jeg ikke nok til et halvt måltid en gang. Hun har alt begynt å drikke veldig mye mer enn for 1 uke siden.

I tillegg har vi hatt store problemer med amming, hun fikk ikke i seg nok og vi måtte pumpe og gi ekstra på flaske. Vi bruker skjold og hun klarer litt, men ikke mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...