Gå til innhold

Kor mangen pp har vi prøvd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet vel for 19 måneder siden,så er ganske klar for baby nå! :-) Har dog hatt en SA helt i begynnelsen,og noen måneders pause i starten av fri-året(reise) vi hadde nylig. Har prøvd for fullt igjen de siste 10 månedene. Skal inn til lapraskopi en gang i høst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er inne i min 2 pp og prøver på barn nr 2.

Skrevet

Er i første ordentlige pp nå vi. Men tenkte en god del på det forrige mnd og, uten å han noe særlig sex rundt antatt EL.

Så hvem vet... Jeg er evig pessimist, så jeg tror ingenting før jeg ser det;)b

Skrevet

Min 4.pp etter MA i juni, men uten MA`n så er det 10.pp... Men det høres plutselig litt mye ut, så derfor sier vi 4pp`er :-)

Skrevet

Er i min 4.pp, men kan egentlig ikke regne med at det skal ha klaffet denne gangen pga forsinket el og en lite "samarbeidsvillig" mann(sliten etter mye jobbing)..

Skrevet

Er i 1.pp.

Skrevet

vi er i 7pp nå, har heldigvis 26-dg syklus ( greit når man prøver, men ellers no dritt)...

Skrevet

Som nicket sier; 6 pp. Men det er snart to å siden jeg slutta på pilla, i fjor bestemte vi oss for at det som skjer, skjer.. Men ingenting skjedde, annet enn at jeg plutselig gikk 7 mnd uten besøk av TR, så der gikk vi glipp av maange pp...

Skrevet

Som nicet sier. 22 laaaange intense pp, og ett halvt år uten pillen før prøvingen startet.

Har riktignok hatt 2 SA, begge i 3 mnd.

Skrevet

er i 2pp etter sa i juli. Men har "prøvd" i 5 år før det...

Skrevet

sluttet å telle etter 40 pp....så jeg vet ikke helt...men har prøvd i fire og et halvt år nuh...har vel igrunnen gitt opp nå..selv om jeg sitter og blomstrer litt her inne;P

Skrevet

Er inne i min 2. pp nå. Håper jeg ikke får så veldig mange flere, er litt utålmodig :-)

Skrevet

jeg er nettopp ferdig med min 1 pp! begynner på den andre... håper det blir den siste! :)

det er lov å håpe...

Skrevet

Er i min 5 pp. Har tenkt å bli gravid denne mnd. He he..

Skrevet

alt i alt er det vel 13 pp, men har hatt 3 SA på den tiden.

Begynt å telle på nytt hver gang

Skrevet

Vi er på vår 2.pp og venter spent på om jeg får mensen om en uke!!

Skrevet

Er i 4 pp nå. Har IKM i morgen (men testet negativt på test i ettermiddag) redd jeg ryker over i 5 pp om ikke mange dagene

Skrevet

Akkurat startet nå. Ingen barn fra før, så dette er spennende!

Skrevet

2 pp nå, har en liten en på 15 mnd fra før. Da tok det et helt år mellom p-pille-slutt og graviditet (laaaaaaaange sykluser). Er veldig mye mer utålmodig denne gangen faktisk. Var 100 % sikker på at det klaffa forrige måned (hadde ALLE graviditetstegn og syntes det var så morsomt at vil klarte det på første forsøk - helt til mensen kom).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...