Gå til innhold

Hvor mye tøy har dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inne og ute?

Nå bruker hun strømtebukse og bukse, langermet body og genser. Og når vi er ute ligger hun under dyna i samme tøyet, med lue på av og til. Er det nok? (Hun er 5 måneder)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er snart 3 måneder, og bruker body og bukse (evt med sokker) om hun er inne, og en heldress eller litt tykkere bukse og genser når hun er ute i vogna si (i tillegg kommer jo da dyna!) Når vi er ute er også lua alltid på.:)

Skrevet

Det virker nok i forhold til vår jente iallefal.

Inne bruker hun: strømpebukse, body og genser/trøye.

Ute bruker hun; i tilegg bukse, tykk genser og lue og sokker oppå strømbebuksene. Vi har henne nesten aldri i vogna dor det liker hun ikke, men i bæresele. Derfor må hun ha litt ekstra på seg, men samtidig får hun jo varme fra oss som bærer.

Tror jeg skal begynne med vitter på fingrene henens nå, de har blitt så veldig kalde når vi har vært ute i det siste.

hun er 5,5 mnd og det er 10-15 grader ute der vi bor.

Skrevet

Jeg bruker langermet ull/silkebody, hjemmestrikket sparkebukse/ bukse og sokker. Av og til tynn ullstrømpebukse, av og til ullstrømper. Når vi skal ut i vognen tar vi på en tynn ull/silkelue. Regner med at hun etterhvert trenger genser og votter når det blir kaldere. Hun ligger i saueskinnspose nå på høsten og vinteren.

Skrevet

inne har lillegutt på seg kortermet body, jumper og strømpebukse.. og av og til bukse.

ute har han det samme + "ett lags" fleeze dress eller en jakke.. og to lags lue (redd for ørebetennelse). sist vi var ute og trillet hadde han votter også, for det var ganske kalt. han sitter i sportsvogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...