Gå til innhold

Liv

Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 23 nå og syns jeg kjenner mindre liv enn for en uke siden. Jeg kjenner jo noe hver dag så jeg er ikke bekymra men trodde liksom jeg skulle kjenne mer og mer. Har morkaka forran da så det spiller vel en rolle.

Hvor ofte i løpet av en dag kjenner dere andre liv som er ca like langt på vei som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Er 23 uker og kjenner liv hver dag. Det har blitt mer liv, jeg kjenner det oftere nå og kjenner det mye kraftigere. Merker også at et litt mer fast mønster i når nurket mitt sparker. Jeg kjenner liv mange ganger iløpet av en dag. Men nå har jeg en jobb der jeg sitter mye stille også da. Jeg har selv forliggende morkake og det kan dempe for mye støt. Også har det noe med hvordan babyen din ligger også. kanskje h*n har snudd seg med ryggen ut mot magen din. Dette kan ha noe å si også. Så lenge du kjenner liv skal du ikke bekymre deg. Stopper det helt opp ville jeg tatt en telefon til føden.

Lykke til:)

Skrevet

Han sparker rundt inni der nå så alt er nok bra : )

Takk for svar.

Jeg er ute i praksis som sykepleier jeg da og går/løper hele dagen så da er det ikke alltid lett å kjenne alle bevegelsene heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...