Gå til innhold

ÅÅÅÅ dette er den mest idiotiske....

Anbefalte innlegg

tiden av syklusen!!!!!!!

Venter på el.. vet ikke helt når den er rundt hjørnet heller pga ingen tester i hus, men tenker den er der i løpet av denne ller neste uke.. er på dag 12 i sykusen i dag.. tenkte jeg skulle la være å teste meg denne mnd og bare satse på at vi kommer til å treffe..

MEN.. så har jeg en samboer som ikke har like stor lyst som meg (på sex).. så jeg må jo mase hver kveld.. han får det ikke inn i hode sitt at det ikke nytter å ligge på latsiden når vi driver å prøver å få barn..

Stress med denne prøvingen og.. fordi man tenker at man MÅ ha sex, hvis ikke kan vi bomme på dag osv.. da har man ikke altid like mye lyst heller.. Og vi dette må vi holde på med fram til den 19, for å være sikker på at el har funnet sted..

Er bare litt frustrert i dag.. :))) Håper dere andre er mer positive :)

Fortsetter under...

Stress, tidspress og masing har vel aldri vært store turn on? Men, noen ganger er det bare slik, desverre:)

Annen taktikk; minne ham på at det kan bli lite sex en periode og at det er best å forsyne seg grådig nå som "butikken er åpen" (og har salg;)

Ønsker dere noen trivelige (og fruktbare) kvelder under dyna. Du skal se han ikke er SÅ vanskelig å overtale når alt kommer til alt:) Krysser fingrene for at også været er på din siden, litt grått og trist innevær (unnskyld til alle som liker sol og varme!)

vær så god.her du ska få litt tålmodighets krem av meg.hihi.

*smøre masse på*hehe.

eg e på dag 30 og el kom idag.har ventet lenge. så dag 12 e ikke så gale. el e nok rett rundt hjørnet ska du se :)

ikke ha sex for at dokker må.ha sex for du/dokker vil.eller så blir d mer stress.og d ska jo være gøy å lage unge :) ikke tenk så mye på at du må ha sex den og den dagen.mangen som e blitt gravid bare m en dag sex rundt el. sæden ligger lever jo noen døgn :)

lykke t.håper d klaffer :)

klem

Hei kjare Petrinemor!

Jeg skal dele noen tanker med deg)))

Foerst og fremst, det var en periode for ikke saa lengesiden der gynekologen til et par BIM'ere hadde gitt en fulltreffer-oppskrift. Gjorde jobben for utrolig mange av oss og!))) Der stod det at fra dag 10 i syklusen skulle man hoppe i hoeyet annenhver dag fram til tanta. Det kan vaere en ide og proeve den, for da faar mannen litt pusterom + at saedcellene lever jo noksaa lenge likevel!

Okay, til det litt mer praktiske.... jump-start for gubben! (haarsaare boer nok ikke lese fra dette punkt! :) Aa labbe rundt naken saann paa kveldstid rett foer sengetid funker som regel saerdeles bra. Gaa ut isammen med middels kort skjoert paa (ikke for kort!!!) og fortell mannen at du ikke har paa noe under. Dette pleier aa faa selv de mest kjipeste varm iloepet av et par timer.) Spessielt med litt ekstra smaafloert! Hmm... what else... Joda, kombinasjonen et parr glass vin paa kvelstid sammen med litt pikant undertoey = god stemnings-bygger!

Lykketil froeken! :-)

Annonse

pysjamas-fantomet: så søte forslag du kom med, måtte smile litt :o)

skal nok prøve noen av dem jeg og.... vi er i en down periode.... sambo har lite sexlyst..... kommer av stress fra andre ting, mye jobben. er veldig sliten om dagen. og da er det ikke sikkert at dette funker.... prøvde meg på å sende en sexy meld mens han var påkveldsvakt om at jeg ventet på han i senga og hadde lyst på han og sånt... virket som at han likte det, men når han kom hjem var han sliten og hadde hodepine så det ble ikke noe, jeg ble litt lei meg og skuffa og han skjønte det men sa at han kunne jo ikke bare skru på lysten heller... stakkar..... så det er ikke lett.... sukk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...