*shehasmyheart* Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 kosefille:) Jeg må bare si takk og takk!!! Turte ikke begynne å bruke den jeg vet dere. Redd for at hun kunne miste pusten... Men nå har hun jammen klart å sovne uten å bli bært og bysset 3 ganger!!! Med sutt og kosefille og litt sang og kos på kinnet, sovnet hun i går kveld og 2 ganger i dag. Er så førnøyd:) Hun gråt ikke en gang:) Kanskje ikke så interresant for dere men...måtte bare "si det til noen"
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 He-he:) Jeg har en gutt på 20mnd som elsker kosekluten sin over alt på jord. Den skal være med over alt. Gir deg et lite tips på veien om å ikke la fillen bli for lang. De små blir veldig avhengig av denne kosen og det blir stress når de skal gå og konstant snubler i den. Min gutt har fått kul både her og der etter å ha snublet i kosen. Har prøvd å bytte den ut i noe kortere, men det er for sent nå.
*shehasmyheart* Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Huff da. Stakkar liten. Kan skjønne det er litt tungvint ja... Den hun liker er heldigvis en liten lodden en. Bam-Bam. Fikk den da hun ble født. Så den kommer hun nok ikke til å snuble i. Men takk for tipset:)
Dano Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 hehe ja koseklut er tingen her i huset og, eldste på 2.9 år bruker disse gasklutene siden fødselen og hun er avhengig av den.. og minsten liker de flanellsklutene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå