Gå til innhold

Det var noen som tipset om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kosefille:) Jeg må bare si takk og takk!!! Turte ikke begynne å bruke den jeg vet dere. Redd for at hun kunne miste pusten... Men nå har hun jammen klart å sovne uten å bli bært og bysset 3 ganger!!! Med sutt og kosefille og litt sang og kos på kinnet, sovnet hun i går kveld og 2 ganger i dag. Er så førnøyd:) Hun gråt ikke en gang:) Kanskje ikke så interresant for dere men...måtte bare "si det til noen" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he:) Jeg har en gutt på 20mnd som elsker kosekluten sin over alt på jord. Den skal være med over alt. Gir deg et lite tips på veien om å ikke la fillen bli for lang. De små blir veldig avhengig av denne kosen og det blir stress når de skal gå og konstant snubler i den. Min gutt har fått kul både her og der etter å ha snublet i kosen. Har prøvd å bytte den ut i noe kortere, men det er for sent nå.

Skrevet

Huff da. Stakkar liten. Kan skjønne det er litt tungvint ja... Den hun liker er heldigvis en liten lodden en. Bam-Bam. Fikk den da hun ble født. Så den kommer hun nok ikke til å snuble i. Men takk for tipset:)

Skrevet

hehe ja koseklut er tingen her i huset og,

eldste på 2.9 år bruker disse gasklutene siden fødselen og hun er avhengig av den..

og minsten liker de flanellsklutene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...