Gå til innhold

Utvide musa...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å funderer litt på dere jenter da....som skal føde, og gruer dere til fødselen....

Bare en sånn liten tanke....ville det ikke vært bedre å hatt mye sex, og/helle bruke mye "store" sexleketøy....for sånn teoretisk, vil jo musa utvide seg....:) Skjønner jo at man ikke kan bruke sexleketøy som er så stort som en baby.....men liksom, jo mindre hull....jo værre blir det.....

..eller er dette heeelt teit???

Hilsen

mann (samboer til en på forumet her)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe

ehh....jeg tror det er helt på jordet:)

men for all del....er vel ikke noe fasitsvar på det :)

Skrevet

det har vel mer med hvor tøyelig man er. ikke hvor vid man er til "vanlig". :-)

Skrevet

For det første skal man ikke bruke så mye "leketøy" opp i skjeden når man er høygravid, for det andre tror jeg ikke du helt skjønner dimensjonen av hvor stort et babyhode er dersom du faktisk tror at det hjelper å putte et "leketøy" oppi der. Kan ikke helt tro du er seriøs da egentlig..og litt fleip må man jo tolerere:)

Skrevet

Skjønner du er mann altså men...det er ikke "musa" som er problemet ved en fødsel :D

Livmorhalsen utvider seg under åpningsriene for å slippe ut babyen, og det er DET som gjør vondt. Fra livmorhalsen til "åpningen" er det kun få cm, det er ikke der den store smerten ligger. Virker som de fleste førstegangsmødre og -fedre tror det er musa selv som er bøygen. At om man er trang blir man vid etterpå, og at om man strekker ut musa får man en lettere fødsel.

Gi meg styrke!

Skrevet

Ha ha ha! måtte le godt da jeg leste innlegget. Kunnet godt vært min mann som hadde skrevet det, for han klarte nemlig å si akkurat det samme for en stund siden. Jeg himler bare med øynene, men han er dønn seriøs og tror at det ville virke, mannfolk, hi hi;-)

Skrevet

Hvis dette er seriøst ment: Hva med å lese litt anatomi? :)

Skrevet

ja, min mann trodde ogå det var slik...... :-) tenkte han kanskje tenkte på ang revning og slik jeg, for da har det noe med tøyelighet å gjøre. men smertene må vi nok igjennom alle sammen! :-)

Skrevet

ikke lett å vite for stakkars menn..men du mener det sikkert bare godt vel, hjelpe dama di fra de største smertene :o) skal ikke le mer.. har hørt mye rart fra min egen samboer..

Skrevet

Men altså dere, er han virkelig helt på viddene her, om han tenker på en eventuell revning?

Vi smører oss jo med olje for å forhindre dette, med litt oljing og tøying der nede må da virke forebyggende mot akkurat dette?

Skrevet

tja, jeg vet ikke jeg.... men jeg skulle veldig gjerne visst det, da jeg revnet noe sinnsykt sist gang!!!

Skrevet

TAKK! Endelig en som tenker litt mere seriøst her....hehe.....Føler liksom meg som en perver mann, som har kommet med en spøk! :D

Men ja, tenker på dette med revning osv.... Tenker bare helt logisk nå... Med gjevlig tøying/utviding med olje +++ Burde man jo kunne BEGRENSE/forhindre revning, og DE smertene der iallefall....???

Og til dere andre...nei, jeg er ikke kvinne, nei jeg kan ikke vite hvor vondt en fødsel gjør, og nei jeg er ingen lege.....og jeg mener ikke at fødselen da blir smertefri.....vet at livmoren gjør vondt og bekkenet... men det er nok ikke smertefritt å trøkke en melon gjennom musa heller????? (nå kan jo ikke jeg vite akkurat det heller, men bruker bare sunn fornuft)

Hilsen mann (samboer til en eller annen her inne....) :)

Skrevet

"Bare en sånn liten tanke....ville det ikke vært bedre å hatt mye sex, og/helle bruke mye "store" sexleketøy....for sånn teoretisk, vil jo musa utvide seg....:)"

Over her har jeg sitert deg..

Så jeg som har hatt masse sex gjennom hele savngerskapet og har en meget godt utrustet mann burde da i følge din teori ikke revne under fødsel jeg da...

Hehe.. Tror du bare vil at vi skal svare at, JA DET HJELPER Å HA MASSE SEX, slik at du kan gå til din samboer å slå i bordet med dette, for at det oftere skal bli noe på deg :P

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

jeg syns det høres helt tett ut..

skjønner du ikke at når damer blir kåte så blir de videre og har plass til større ting der inne??

det betyr ikke at "musa" blir videre fordet!! den trekker seg jo sammen etter sexen!!! stakkars deg hvis du har erfart at en dame bare blir videre og videre etterhvert som du stapper større og større ting inn i henne..

Nå hode på ungen først er gjennom livmorhalsen er det ikke musa det kommer an på.. den er jo mye mer elastisk.. og revner man under fødsel- så har det lite å si om en har brukt hverken det ene eller andre.

Vennina mi smørte seg med olje i flere mnd før fødsel.. alikvell revnet hun fra A til Å..

Skrevet

Har ikke helt tro på "leketøy"-teorien, men å smøre med olje eller kobbersalve der nede er jo anbefalt, og da gjerne med litt tøying. Jeg gjorde det sist og revnet ikke i det hele tatt.....

Skrevet

herregud, er det mulig.....................

Skrevet

jeg synes ikke dere skal være så harde mot denne mannen jeg. det er da klart at med olje, massasje og tøying, så tåler man at den blir strekt mere. jeg revnet veldig sist gang, så jeg skal (enten det hjelper eller ikke) massere og tøye til den store gullmedalje! :-)

Skrevet

Enig med deg mammatilodin med at det nok hjelper å tøye og strekke litt, men kanskje ikke det å putte leketøy i "musa" er det som er best og gjøre nå..eller det vi tenker på som mest fornuftlig for ikke å revne..Tror mye av grunnen til at vi reagerer er måten han formulerer seg på..

Skrevet

ja, jeg skjønner det :-) men det er en sånn ting mannen min også kunne sagt.....de har andre måter å uttrykke seg på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...