Gå til innhold

Lunsjtreff på Gjøvik:)

Anbefalte innlegg

Hei, hei jenter:) Takk for i går! Spiste så vi nesten sprakk, men dessert måtte vi ha:)

-Har satt opp et lunsjtreff jeg nå, på Kaffka. -TIRSDAG 17. OKT. KL 12:00- Kjempekoselig cafe` øverst i gågata.. Der kan vi kose oss med boboli, te og kaffe.... Og kake da selvfølgelig:)

Håper på mange nye mager, da det er flere av oss som er sprekkeferdige....

VELKOMMEN!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6643532-lunsjtreff-p%C3%A5-gj%C3%B8vik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Så bra at Linus er så stor da. Trenger ikke være bekymret hvis det skjer noe nå:)

Bare å kløne det, du er ikke den første:)

Får se om jeg orker innom louise mammaklær.. er så slapp om dagen.. I dag har det bere blitt sofaen og litt bim...

Får spise litt new energy.. hehe...

Allo alle! :)

takk for sist! det var deilig! men når jeg sto ved inngangsdøra, ringte jeg på til kjæresten og sa at han måtte bære meg opp trappene, for jeg var sååååå mett! hehe..

jeg trur ikke jeg kan komme på neste treff.. jeg drar til vestlandet imorgen og kommer ikke tilbake før natt til tirsdag, så da kan det hende at jeg vil sove litt utpå dagen på tirsdag ja.. blir sikkert litt sliten.

men kanskje vi kunne ta det en dag senere? hvis ikke, så får dere kose dere masse på Kaffka! :)

og ja, jeg skulle jo henge en plakat på den mamma butikken, men kom aldri så langt!

huff... :(

uansett, ha det flott sålenge!

hei! så synd jeg ikke kunne komme til Mesterkokken men sånn er det..

jeg kommer på lunsjtreff på Kaffka, må få litt energi av kaker og annet godt hehehe.. er litt slapp om dagen jeg også.

nå er jeg snart høygravid, jippi!!

vi sees på tirsdag.

(skulle treffet bli forandret til onsdag så går det bra for meg:)

Ja onsdagen går fint. Enten så blir han med, eller så klarer han seg alene par timer hvis han heller vil det. Har jo snekker og "onkel" som driver med malerarbeid og annet forefallende jobbing her om dagen, om Tobias skulle trenge en voksen. Sees damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...