simmi25 Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 leser her at det anbefales å kontakte lege etc, lukta kjenner jeg når jeg skal skifte om natte, ca 2 ganger. Tenkte det var normalt?hmm?
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Kjenner urinlukta er stram når jeg skifteer om morgenen, men da har han ligget i bleia hele natta så jeg har gått ut i fra at det er derfor. Lukter ikke stramt på dagtid.
Pfff Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Heisann! Jeg opplevde lignende tilfelle da poden min var rundt den alderen. Noen mente at det kunne være urinveisinfeksjon (man kjøper urinpose på apoteket og leverer på legekontoret), mens andre ganger kan det rett og slett være at barnet trenger mer væske. Det er ikke unormalt at bleia kan lukte litt etter en natt. Det kan også ha noe med bleien å gjøre. Vet selv at Pampers 2-1 boksen man får kjøpt på Rema1000 lukter helt forferdelig! Men er du usikker, ta urinprøve.
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Hvis det bare er om natta at det lukter stramt, ville jeg ikke gjort noe. Det er normalt, men hvis det lukter stramt på dagtid ved hyppig/normalt skift så kan det være UVI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå