Gå til innhold

Oktober: Var det slimproppen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja er ikke alltid det følger med blod.. leste at det kunne være spor av gammelt blod der når den kom men ikke nødvendigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres egentlig ikke ut som den, den har jo sittet oppi der en stund og er ikke så "ren" om du skjønner ;) MEn jeg er ingen ekspert da, min slimpropp sist var ikke så "grumsen" men hadde litt farge ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp litt slim ut selv, og ingen farge!! Hva ellers kan det være enn slimproppen (hvertfall litt av den)....pleier jo ikke komme sånn ut..hehe! Min søster sa at det så ut som det slimet som er rundt skinken i skinkeboksen, på henne!! Ligner på det her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikkje, men synes det høyres ut som den. Min var litt klar\gul, ca ei spiseskje. Meir som på picnic skinka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var helt klar i fargen. Og det var en skikkelig "klædd". Ingen tvil om at det var slimproppen for å si det sånn. Men den kan jo også komme i deler (over flere dager) såvidt jeg har skjønt.

 

Nærmeste assosiasjon jeg fikk var en glassmanet :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må den vel ha gått her og...

 

- Trodde først den gikk på mandag. Masse gulfarget slim i to omganger.

- På onsdag også i to omganger da litt mørkere gult.

- Var hos lege i går og hun mente det ikke var slimproppen.

- I dag gikk det først masse mørkegult, så kom det litt rosafarget blodtilblandet væske, og nå i kveld kom det masse brunaktig slim.

 

Da er vel slimproppen gått vel? Er jo 6 dager etter temin og, så det er vel på tide.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...