Gå til innhold

snart er det jul!!!


mamma til Rinde,Luna og Storm

Anbefalte innlegg

tenk bare et lite svisj til d er jul igjen...

det kommer til å bli sååå koselig!!!

gleder meg spesielt til å se askepott på tv julaften...

kansje vi har noen spark i magen da også...=)

 

gleder meg til hver dag framover egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. holder med deg der!!

Jeg har i tillegg bursdag sånn ca midt i mellom jul og nå, så da har jeg mer å glede meg til!! Og i jula får jeg se hele familien igjen! Bor langt borte fra de! :/ Er egentlig bare fryd å gammen nå for tiden! Juhu!!

Er vell rett etter jul første UL er og, iallefall hvis alt er som det skal!

Så det går jo egentlig bare slag i slag!

 

Hmm... Deilig med masse positive tanker:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg gleder meg også veldig til jul!! Elsker alt med julen, stemningen, kjøpe gaver, pynte til jul, bake kaker etc... Jeg pleier alltid å begynne å glede meg allerede i oktober... :)

 

Vi var innom julehuset i Drøbak i helgen og kjøpte med oss litt julepynt allerede. Veldig koselig og anbefales for alle som vil ha litt tidlig julestemning! De har åpent på søndager også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til jula - godt å lese at det er noen andre juleglade sjeler her også!

 

Gleder meg til selve stemningen og alt; blir kan hende ekstra spesielt når man går gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei har byrja selje julemarsipan på narvesen... Eg synes det er altfor tidleg, men men. Kan jo ikkje stoppe kapitalismen. Det blir koseleg med jul då, gler meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, gleder meg!! :) Samboern min er superlei av å høre om jula allerede! (Men altså, det ER jo viktig å avtale ifht kalender og julegaver og sånt tidlig sant? Hehe, litt for mye tid å gå hjemme å tenke på for tida..)

Og i år blir det jo ekstra spesielt forestiller jeg meg, med voksende mage og alt det der. Sukk - håper det svisjet ditt går fort Hedwig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe..

jeg håper jeg passer den kjolen jeg vil ha på meg...en sånn som vil fremheve magen...;)

 

dette kommer til å bli ei fantastisk jul....har lyst å begynne å pynte...;)

 

MEN...tenk på neste jul da...med knøttet...=)

 

*gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tenk på neste jul igjen, da... En liten baby i familien!! Jeg gleder meg veldig!! En god unnskyldning for å gjøre enda mer ut av det med julenisse, pepperkakehus og full pakke! ;) Vi har nemlig ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da kan man ha pepperkakehus og alt ja, det er sant! Åh, så bra! Man kan vel strengt tatt det nå og, men man gjør kanskje ikke det. Tenk neste år må man kanskje lage egne tradisjoner og lage pinnekjøtt og ribbe sjøl på julaften. Hm, det vet jeg ikke om jeg er helt klar for nei! :) Hehe, men da er vi jo mødre og sikkert blitt såå voksne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg veldig til jul og har allerede begynt på gavene. Vi skal møte min familie i slutten av november og skal overlevere gavene til dem da så vi slipper å sende dem i posten. Jeg elsker å kjøpe og laga gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...