rosalilla Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Er det mulig å være gravid selv om en ikke har ett eneste symptom på graviditet? Har ikm til onsdag, og føler jeg skulle merket hvertfall noen festesmerter eller no sånt... Er ny her, og inne i min 2pp.. Prøvde vel ikke så hardt forrige gang, men denne gangen har vi stått på;-) Vet ikke helt når jeg hadde el, så kan jo fort ha bommet litt.. Har vært gravid en gang før, men mistet i uke 8.. Da prøvde vi liksom ikke, og jeg husker ikke om jeg hadde noen tidlige gravid-tegn...
movic1 Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 det går... Jeg merket ikke at jeg var gravid før jeg tok en "sjekk" to dager over IKM fordi jeg hadde tenkt å ta et par glass vin den kvelden. Jeg hadde vanlige mensmurringer som alltid, og var sikker på at TR var rett rundt hjørnet. Lykke til!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Ja, det er mulig å ikke ha symptomer... Jeg slev var litt kvalm men tenkte ikke noe mer over det, trodde jeg bare var litt dårlig... 3 mnd senere så var testen pos... Krysse fingrene for deg jeg.=o) Klem
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Jepp, det er fullt mulig! Jeg er gravid i 7.uke og har fremdeles ikke noen symptomer. Mange som ikke har det, ihvertfall ikke før 1-2 uker etter IKM. Så ikke fortvil, det finnes ingen mal på dette:)
rosalilla Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2006 Dette var et koselig sted:-) Likte så godt svarene jeg fikk også;-) Selv om det jo gir meg forhåpninger.. Hi, hi.. når jeg kjenner godt nok etter så har jeg jo en litt rar følelse i magen da.. men ser for meg at det fort kan være noe innbilt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå