Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett deg her på dib, men var i kontakt med deg tidligere i år angående dagmamma. Jobber du som dagmamma nå? Trenger muligens dagmamma til min jente på 18 mndr fra januar 07 hvis ikke jeg får barnehageplass. Gi lyd hvis du er interessert da!

Skrevet

Hei! Ja har vært lenge uten internett.. flyttet se, men endelig har jeg nå fått det!!!:)

Hørtes ille bra ut det her da! jeg er intressert!

passer ingen barn nå men går hjemme med snuppa på 14mnd og jentungen på 5 år (ho har 50% barnehageplass)..

Hvor kommer du fra i distriktet egentlig?

koz

Skrevet

Jeg bor på Kråkerøy. Har du flyttet derfra kanskje? Jeg skal ha et barn til i februar, så da hadde det vært litt fint med barnepass til vesla på dagtid vet du. Hadde jo vært fint hvis du bor litt i nærheten. Har dagmamma på Rolvsøy nå, men hun slutter 1 desember. Tviler på at det blir noe barnehageplass før neste høst...

Skrevet

Vi har bare flyttet til et annet sted på øya så sånn sett passer det jo yppelig:)

godt med litt tid alene med den nye babyen da!!

Gratulerer så mye:) blir kost med en til snart!

hvor ofte tenkte du på?

Skrevet

Takk for det. Tenkte sånn ca 4 dager i uka. Har du en mailadresse jeg kan nå deg på?

Skrevet

Er på jobb nå så jeg sender deg mail i morgen. Har litt å gjøre akkurat nå. Måtte bare lure meg inn for å se om du hadde svart på innlegget mitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...