Gå til innhold

Er det noen andre enn meg som ikke "føler seg gravid"?

Anbefalte innlegg

De siste dagene så har jeg ikke merket at jeg har vært gravid, og på en måte er det deilig!! Slippe å være kvalm, slite med tannpussen osv... Men jeg bekymrer meg litt jeg da... For tenk om noe er galt?? Leser om andre her inne som sier at de kjenner liv... Jeg er selv i femtende uke, og tror ikke jeg kjenner noenting. Nå skal det jo sies at jeg ikke vet hva jeg skal kjenne etter, men tror ikke jeg har kjent barnet. Er det andre som har det på lignende måte?? Kan jeg bare ta det med ro, eller synes dere at jeg burde oppsøke jordmor eller lege?

Fortsetter under...

Hejsan!

Jag vet precis vad du menar! Jag har det så jag oxå... men jag væljer att tro att allt ær som det ska... Det ær væl normalt att man slipper undan "plager" nær man har passerat ca 12 uker?

Jag ær oxå 1. gångs, så jag vet inte heller vad jag ska kænna efter, men det ær sækert helt normalt det oxå. :)

Lycka till vidare. :)

Har det på samme måten! Er bare 12 uker på vei men ingen symptomer lenger...var på UL i går på sykehuset og der er det fullt liv! Skikkelig skyggeboksing og øving på fotballspark! Herlig å se. Vil nok ta noen uker til før jeg merker noe, var i uke 20 når jeg kjente første bevegelsen med førstemann! Det kommer nok!

Hei du.....

Vet akkurat hvordan du har det...Er faktisk litt sånn for meg også..Plutselig føler jeg at jeg har den magen og andre dager er den ikke så stor..... Merklig det der!! Er jo også kommet i uke 16..Er jo 15+2 idag ;) Men klarer liksom ikke helt og slappe av..Har jo to knøtt oxo..Og jeg vet jo at noen har mistet den ene og sånn før...Uff.... Nei en for slutte og tenke sånn..Nå skal jeg heldighvis til jordmor til fredag så da får vi håpe at alt er som det skal da.... Går fort til Ultralyden i uke 18 nå ;) hihi..gleder oss PS I ditt tilfelle så er det ikke vanlig og kjenne liv før sånn ca uke 16.. For oss som er førstegangs!! Men er du andre gangs kan du kjenne dette før..Syns det er litt merklig at det faktisk er noen her inne som allerde har kjent det i uke 13..hmm... Har ikke merket til stort enda hvertfall... Så bare slapp helt av du, dette går bra vettu ;)

Hei!

Jeg er i uke 20, og merker ingenting!

Jeg har vært på sykehuset og sjekket at det er liv der inne, for man blir jo litt redd når mange snakker om "turnerne"sine...

Jeg har lest at 1.gangsfødende pleier å kjenne liv rundt uke 18, og annengangs eller mer bør kjenne rundt uke 16(fordi de vet hva de skal kjenne etter)

Også har det visst med hvordan morkaka ligger og sånn...

Håper du ble litt roligere nå, for det er ikke noe gøy å gå rundt å lure!

Hei hei.. jeg er 13+0 nå å jeg har ikke vært kvalm eller trøtt eller noe gjennom alle ukene og jeg tror ikke man kjenner liv så tidlig når man er 1.gangs.. Jeg føler meg absolut ikke gravid ,men det synes faktisk å har hørt hjertet så vet det er noe der, men jeg blir også bekymret hele tiden, tror det å er normalt...:)... vi får bare være gla for at vi slipper å være dårlig og håpe vi merker liv etter Ul;)... det er visst det som er normalt..

Lykke til

Annonse

Av og til blir jeg også litt bekymret. Merker ingen symptomer og alt er "stille", men så verker brystene igjen og magen varierer veldig i oppblåst størrelse... Synes det er utrolig rart å tenke på at jeg har et lite vesen på 11 cm inni meg når jeg ikke kjenner noe til det.

Nå er jeg 14+3 og gleder meg til UL om en måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...