Gå til innhold

Utrolig sterk tisselukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn på 2,5mnd har hatt så utrolig sterk urinlukt de siste dagene. Kan det være UVI? Han drikker mme 5-6 ganger pr døgn og mellom 80 og 160ml pr måltid. Er dette for lite? Både legen på HS, fastlegen vår og legen på HS har ferie nå...maks uflaks. Tror dere vi trenger å gå til annen lege nå? Jeg tror ferien til legen og HS er slutt neste uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min lille gutt hadde veldig sterk urinlukt da han plutselig begynte å sove lenge på natta. og da blir jo urinen mer konsentrert. nå har han sluttet (sukk) å sove lenge på natta så nå er det ikek sånn mer!

Skrevet

sønnen min har alltid sovet lenge på natta. Våkner vanligvis en gang. Lukta kjenner jeg like godt på dagtid.

Skrevet

ring og snakk med en helsesøster. mål temp først.

små barn kan jo ha feber og ha god allmenntilstand. og være feberfri og i dårlig almtilstand..

Skrevet

Du kan jo gi ham vann i tillegg hvis du mistenker dehydrering? (Kokt vann el kjøpevann)

Skrevet

Få tatt en urinprøve og sjekk den på legevakta! Man skal ikke gå for lenge med en uvi om det skulle være det han har.

Hvor mye mme de bør ha står vel på pakka. men gi vann om babyen vil ha det i tillegg hvis du mistenker at det er for lite væske

Skrevet

hvordan tar man urinprøve av så små barn da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...