syvendehimmel, igjen, Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 å nå er jeg så redd at lillegutten min skal få det sånn at jeg ikke kan ha kontakt med han når jeg har født. Æsj
KMB Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Vannkopper skal ikke være farlig for hverken barn eller gravide. Og babyen skal være beskyttet av morsmelk, og om h*n alikevel får det er det vist uvanlig mildt på småbarn (får sånn ca 2 blemmer). Dette kan du sjekke opp med en lege, ettersom det kanskje kan være annerledes for helt nyfødte.
msbu Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Har ingen erfaring med vannkopper og nyfødte. Her i huset fikk barna vannkopper da han var 3 1/2 år og hun ca 8 mnd. Nevøene mine hadde det samtidig, og de var 5 1/2 år og 8 mnd gml. Hos både meg om min søster var det de to minste som fikk det hardest, og da aller verst i bleieområdet (kanskje pga av at det er klamt der). Min 3-åring fikk et par blemmer, men syntes selv det var pyyyyton. Min baby fikk fullt av blemmer, men lot seg tilsynelatende ikke affisere av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå