Northernlights Skrevet 12. oktober 2006 #26 Skrevet 12. oktober 2006 tittitt, Birthemor!! =) RØYK ER ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ!!! Signert tøffe, stor i kjeften,"voksteoppienrøyksky":
Northernlights Skrevet 12. oktober 2006 #27 Skrevet 12. oktober 2006 fyttikatta, nå synes jeg selv jeg var modig! ;o)
Gjest Skrevet 12. oktober 2006 #28 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg er da "tøff" nok til å si at jeg synes de som faktisk har sluttet å røyke i flere måneder for så begynne igjen ikke akkurat er de skarpeste knivene i skuffen. Og å tro at det å røyke ikke påvirker barna på noen måte bare fordi man røyker ute vil jeg si er like idiotisk. I tillegg til direkte skadevirkninger pga røyken er det jo faktisk bevist at barn med foreldre som røyker har mye større risiko for selv å begynne å røyke.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2006 #29 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg sluttet å røyke da jeg ble gravid,har vel tatt tilsammen 4 røyk etter han ble født. han er 11 mnd.De 4 har jeg tatt på fest,har vært ute to ganger.Har tenkt å unne meg en røyk eller to de få gangene jeg er ute,men skal aldri begynne sånn ordentlig igjen.Vet at jeg klarer det,har røykere rundt meg på alle kanter,men har enda ikke blitt frista til å røyke utenom fest. HI:du hadde vel ikke trodd du skulle få masse ros når du la ut et slikt innlegg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå