Gå til innhold

Nye EL-tester fra CB på vei! (håper jeg da,så en annonse i USA...)

Anbefalte innlegg

Oppdaga det desverre ikke før jeg satt på flyet hjem fra Las Vegas,så fikk ikke kjøpt de. Men så en annonse i et sladderblad at det er kommet EL-tester fra CB som viser et smiley-face når man har EL! Altså ingen tolkning av strekers styrke og størrelse,bare et rundt lite fjes på pinnen som smiler mot deg når du har størst sjanse for å bli gravid! Fantastisk :-)))

*klem*

Fortsetter under...

Hva??? Er det sant?? Kult....KAnskje de har kommet ut i butikkene her i norge når jag skal starte med EL testing... Men er det kanskje sånnat de blir svake eller sterkere,Eller???

Ååå....Har du vært i LV... Heldig-grisen...Har sååååå lyst å dra dit selv med sambo.... Looove trip=o) hehehe....

Klem

Fant bladet:-)

De er digitale og funker som en graviditetstest,måler lh-stigning i urinen og viser en smiley når du er mest fruktbar:-)

Her er en link:

http://clearblueeasy.com/our_products_digital_ovulation_test_kit.cfm

Annonse

Og ja, BabyCakes,har nettopp vært i Vegas:-) Vi gifta oss der på fredag,helt sinnsyk kul by! Bare å ta med mannen å reise! Masse å se,gjøre og shoppe! Lang og slitsom reise,men det er det verdt! spesielt dyre flybilletter er det heller ikke. Betalte 12 000,- for oss begge :-)

ÅÅå... Gratulerer da=o)

Visste ikke det jeg..=o)

JA, sambo har også lyst dra... Men må nok vente litt til... Vanskelig å planlegge en sånn tur når man har barn...

Nå fikk jeg veeeldig lyst å dra=o) hehehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...