Gå til innhold

hjelp meg noen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg takler ikke dette med å være gravid,er deprimert,føer meg stygg å se på.i tillegg har je vært sykemeldt en uke nå men er ikke klar for å gå tilbake til jobb.(Jobben har mast i den uken jeg har vært hjemme i tillegg.) Jeg orkerikke mer,vil bare være i fred.

er i tillegg plaget med høy puls,hjertebank,hodepine,svimmelhet.

hva feiler det meg?Vil så gjerne glede meg over graviditeten.Har alltid trivs med jobben og...men nå orker jeg ikke tenke mer.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Uff, hørtes ikke noe koselig ut dette der nei... Har du pratet med jordmor om dette? Hun kan kanskje hjelpe litt mer enn jeg kan.=) Du burde kanskje fått deg sykemelding litt lenger for å få samlet opp litt mot og styrke til jobben igjen.

Lykke til!

Skrevet

Jeg føler meg også fæk og kvisete.. og har lagt på meg 10 kg hittil (er 26 uker på vei) . I tillegg har jeg bekkenplager og vondt i ryggen. Har humørsvingninger og gråter for ingenting..

Er også sykemeldt ,og jobben vil gjerne at jeg skal komme.Synes jeg har nok å tenke på akkurat nå..

Det ordner seg nok.. det kommer gode og dårlige perioder! Lykke til =)

Skrevet

Hei du!!

Tror ikke jeg kan hjelpe deg på noen måter, men jeg ville bare si at jeg har det på akkurat samme måte.. Er kjempe deppa og griner en MASSE MASSE.Hater å være gravid og at magen min vokser. F¢ler at jeg er blitt så stygg og ekkel. Hater at folk tar på magen min, eller kommenterer at den begynner å bli stor nå. Jeg takler det ikke i det hele tatt. På jobben f¢ler jeg at jeg ikke strekker til og er blitt et vimse hodet som folk ikke kan stole på (da jeg glemmer masse og plutselig gj¢r mye feil). F¢ler at jeg har mistet meg selv på en måte.. Vil bare være meg selv igjen..

Gleder meg til babyen bare kommer ut selv om jeg bare er så vidt over halv veis i svangerskapet.. Hvor langt er du på vei da?

Det kommer nok til å gå bra med oss skal du se.. Vil bare understreke at jeg gleder meg til babyen kommer, men det bare akkurat som jeg ikke takler graviditeten på en måte.

Lykke til videre og sender det litt oppmuntrings st¢v *******************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...