Gå til innhold

Kan dere ønske meg lykke til?

Anbefalte innlegg

Føler jeg trenger det...

Skal på UL i morgen pga over en uke nå av og på med små blødninger, mistet sist. Vil være 5+6 i morgen, så jeg er slett ikke sikker på om det går an å se noe i det hele tatt selv om ting kanskje står bra til, men det er lov å håpe. Er veldig nervøs nå, så kryss fingrene for meg da jenter er dere snill! Lover å gi en tilbakemelding i morgen, men det blir nok ikke før ut på ettermiddagen/kvelden.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6642623-kan-dere-%C3%B8nske-meg-lykke-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

masse masse lykke til...

men et spørsmål sånn i fullfart..

åssen vet man at man mister spira? begynte å blø pitte litt (bare noen dråper på papirat liksom..) nå i morges..

vet ikke i hvilken uke jeg er...

ble litt bekymra..

Annonse

Når jeg mistet sist var jeg ikke i tvil for å si det slik. For det første følte jeg meg ikke gravid og var veldig urolig i hele kroppen, gikk med småblødninger i noen dager, ble bare mer og mer og til slutt fikk jeg kjempevondt i korsrygg og mage (som ved sterke menssmerter) og begynte å blø mørkerødt blod med masse sorte klumper i, det bare silblødde... Fikk en ul noen dager senere som konstanterte at livmoren hadde tømt seg.

Denne gangen har jeg følt meg skikkelig gravid og rolig (stort sett, litt nervøs nå så klart) og hatt rosa eller brun utflod ved toalettbesøk litt her og der, slett ikke hver gang og har hatt en dag her og der uten noe blod også. Håper virkelig at det er et godt tegn, at det er anderledes, vet jo at mange gravide småblør litt uten at det trenger å bety at noe er galt, og forhåpentligvis er det vel det samme med deg også!

Annonse

Masse lykke til! Det er ikke helt sikkert du blir beroliget, men vi satser på det! Jeg var på UL i 6. uke sist, da så de bare tom plommesekk, men 1 uke etterpå var det bankende hjerte! Det begynner vel å slå rundt 6 fullgåtte uker, så jeg håper for din del at du får se det!

Ja, det er det jeg også er bekymret for, at vi ikke skal se noe, men da håper jeg på at jeg får ny time uken etterpå automatisk. Hadde egentlig ikke tenkt å få time før i neste uke, men hun kontordamen insiterte så da takket jeg ja og fant ut at det får stå til, man kan jo ha flaks også (var flere som sa de hadde vært på den tiden og faktisk sett liv, så det er jo mulig, men egen erfaring med ul noen dager senre med nr 2 (tror jeg var ca 6+1, 6+2) er som din, tom plommesekk og så liv uken etterpå).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...