syvendehimmel, igjen, Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Er selv 6 dager på overtid og er bare så klar for å bli ferdig. Nyskjerrig om det er flere som kanskje kan komme inn samtidig med meg
Mamma28MedSpire Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 jeg har termin om 3 dager:-) Vil gjerne inn nå, siden jeg har to bekjente fra bim-treff som har føda. Merker du at noe er på gang eller? her er det rolig...
syvendehimmel, igjen, Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Syns jeg har merka noe de siste 3 ukene jeg, men blir ikke til at riene etalberer seg og blir regelmessige, slimproppen gikk på lørdag og søndag så sitter her og er drittlei av å vente. Skal ringe føden nå etterpå om jeg kan komme inn i bli strippa litt. Har en stor unge så hadde håpet å slippe å gå så mange dagene til, skal jo tross alt ut av en ikke så innmari stor åpning. Så kos at du kjenner noen med jevngamle barn som ditt eget. Kommer til å masse glede av hverandre i alle fall
Johanne B Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Termin 8/21 okt her... gått fint forbi den første, men kan jo håpe på noe i mellom der hvertfall..
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Naked eye fødte jo igår:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå