*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Synes det er så vanskelig å vurdere klær ol. til snuppa nå jeg.... Hun er 6mnd... Til nå har jeg brukt en tynn fleecedress på henne og sommerdyna til voksien... Men nå har det jo blitt en del kaldere... Hvor kaldt skal det være før jeg tar den tykke voksidyna fram? Hvis jeg begynner med vintervoksien nå, hva skal jeg da bruke når det blir null og minus grader???
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Du kan helt klart begynne med voksi med ull nå. Når det blir kaldere må du bare ha mer klær på barnet. Ikke kle på barnet for mye nå - ull er varmt!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Det bør nok bli minus grader først.
nalina Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 det er rundt 10minus du skal begynne å bruke den.. det står det på den jeg har. ellers svetter ungen ihjel.. det er ikke så kaldt ute da man har på ullundertøy og tjukk jakke+bukse:) men måtte ta p tjukk lue og votter på mini idag.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2006 Hmm, dette var det ulike meninger om ja............ Tror jeg får vente litt. Men bruker den nok før det blir 10 minus.... Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, kaldt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå