Gå til innhold

ble litt letta jeg nå.. Fantastisk samboer jeg har.

Anbefalte innlegg

for 14 dager siden, så veide de babyen pga mistanke om at fostervannet hadde gått. og da sa de at babyen veide ca 2100gram og da va jeg i uke 30. Noen mener det er veldig stort og andre mener det ikke er stort. Har hatt ekstremt mye nedpress og magesmerter i ettertid også.

så har lurt vedlig på om det kan være for at ungen er såå stor, om jeg kan ha termin før osv.

Samboer har sett min frustrasjon og merket at jeg har sovi dårlig pga dette.

så i dag har min søte snille samboer ringt til gynokologen som har kontor med jordmor og ordnet sånn at jeg kan komme inn til en ny ultralyd, der skal de sjekke alt av str på baby og meg og alle sånne ting..

Håper jeg får sove bedre fremover nå..

samboer orket ikke se det slite sånn på meg lenger.. hva skulle jeg gjort uten han, hadde aldri tort ringe selv..

Så til neste torsdag blir det ny ul på meg.. :D

Måtte bare dele dette med dere.. :D

Fortsetter under...

Det var snilt av han! Han ser nok at du ikke har det helt bra og så prøver han å hjelpe på den måten han kan! Noen menn klarer seg fint, mens andre finner mindre heldige løsninger : )

Da er det bra at du får en ekstra sjekk og så blir du forhåpentligvis roligere etterpå!

Annonse

så flott gjort av din samboer. :) det betyr virkelig at han bryr seg om ditt og barnets beste! og dte skal du være takknemmelig for. =) gi han en kjmepe klem og fortell han hvor mye det betyr for dge at han viser at han bryr seg=)

så håper jeg alt er i orden med deg go den lille=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...