Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 er det for varmt å bruke voksi pose nå. I Oslo er det 10 grader nå. Selv fryser jeg og har sett en del med voksipose allerede.
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Bor på vestlandet, her er også ca 10 grader. Bruker voksi med sommerdyne, og lillevennen sover så godt som bare det i vogna. Koser seg med noe som er tett rundt han. Han er sju mnd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg begynte med voksi i fjor ved 10 grader. Nå er gutten min 20mnd så jeg venter denne gang litt lenger - men tar den snart frem ja.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 10 grader her også i Trøndelag, og voksipose med sommerdyne er akkurat passe. Skal ta fram voksiposen med vinterdyne når det nærmer seg 0 grader.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 er det for varmt med vinterdyne da? jeg brukte den en tur ned til butikken og hun var akkurat passe varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå