Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Har de tatt stilling til klyster? Med mi første hadde eg ikkje det og hadde heller ikkje avføring (fødte i Italia og einaste grunnen til at eg ikkje fekk var at det ikkje var tid - Diana kom 20 min etter ankomst) I utgangspunktet har eg ikkje tenkt til det denne gangen heller, men eg planlegg vannfødsel og det vil jo vere kjipt om eg skulle få behov. Er det nokon som har erfaring - positiv/negativ?
Møøø Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg hadde vannfødsel for 11 dager siden. På mitt sykehus må en da ha klyster først, for hvis du bæsjer i vannet må du opp av vannet... Og det er jo litt kjipt... Grudde meg og for å få klyster, har aldri fått det før, men det var ikke noe å grue seg til ) De sprøyta inn en vannaktig greie og jeg skulle da holde meg så lenge jeg klarte. Gikk vel 5-10 min og så var det rett på do. Satt der et par min så var jeg ferdig. Ikke vondt eller ubehagelig i deg hele tatt syns nå jeg.
Candy girrrl Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg kommer til å ta det om jeg får tilbud. Tok det ikke under første fødsel. Skjedde ingenting, men hadde en følelse under hele pressriene at det holdt på å skje. Med andremann tok jeg. Var ikke ubehagelig å få satt det i hele tatt. Og under pressriene nå fikk jeg ingen følelse av at det kom noe.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg kommer så absolutt til å takke ja til tilbudet. Tar man klyster så har man i hvert fall en ting mindre å bekymre seg for.. *termin 25.10*
KMB Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Fantastisk by Roma, min eldste datter er halvt fra Roma!!! Jeg tok klyster ved de 2 første. Ved siste mann rakk jeg ikke. Det var som mannen min sa "de sa, nå kommer babyen, men det kom bare en stor bæsj". T.o.m. jeg husker at det luktet vondt i fødestuen! Derfor rekker jeg det nå, tar jeg gjerne klyster!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå