Gå til innhold

Oi!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sortert babyklær nå. Har så mye i str 50/56 at jeg vet ike engang om jeg får brukt alt før det blir for smått. Sliker det å ha dilla på å kjøpe slike søte små plagg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre med for mye enn for lite! Hvem vet, kanskje babyen din ikke er så stor og at str 56 varer en stund:)

Mamma har funnet fram en haug av babyklær fra da jeg og søsknene mine var små så for meg er det nesten ikke noe vits i å kjøpe noe i nyfødt størrelse. men litt blir det jo fordi det er jo så koselig:)

Skrevet

Min første var 53 cm da han ble født, så håper denne blir litt mindre :). Har jo kjøp masse nytt, også er det en del arvegods fra storebror.

Flink mamma du har da, som har tatt vare på det du brukte :)

Skrevet

Joda, mye kule antrekk fra den tid, hehe.

Lillebror er ikke så gammel da, så det er vel i utgangspunktet han jeg får bodyene fra. Det er ikke bare "veteran-bodyer":)

Skrevet

Førstemann her var 50 cm når han ble født (skikkelig gjennomsnittsbaby hehe ) så han brukte str 50/56 lenge syntes jeg:) men det meste er lyse blått :=) og nå kommer det ei lita tulle denne gangen og hun skal få "slippe" å bli kledd opp i lyseblått så da må mora "stakkars" shoppe masse nytt hehe:=)

Skrevet

Da slipper du iallefall å shoppe noe nytt når evt tredjemann kommer :). Visst ikke kjønnet sist heller jeg, så her er alle de minste klærne nøytrale :). Unntatt en knall rosa jakke som min bestemor strikket da Jakob var et par mnd gammel da. hehe.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...