Juliemamman Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Har sortert babyklær nå. Har så mye i str 50/56 at jeg vet ike engang om jeg får brukt alt før det blir for smått. Sliker det å ha dilla på å kjøpe slike søte små plagg
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Bedre med for mye enn for lite! Hvem vet, kanskje babyen din ikke er så stor og at str 56 varer en stund:) Mamma har funnet fram en haug av babyklær fra da jeg og søsknene mine var små så for meg er det nesten ikke noe vits i å kjøpe noe i nyfødt størrelse. men litt blir det jo fordi det er jo så koselig:)
Juliemamman Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Min første var 53 cm da han ble født, så håper denne blir litt mindre . Har jo kjøp masse nytt, også er det en del arvegods fra storebror. Flink mamma du har da, som har tatt vare på det du brukte
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Joda, mye kule antrekk fra den tid, hehe. Lillebror er ikke så gammel da, så det er vel i utgangspunktet han jeg får bodyene fra. Det er ikke bare "veteran-bodyer":)
ina:) Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Førstemann her var 50 cm når han ble født (skikkelig gjennomsnittsbaby hehe ) så han brukte str 50/56 lenge syntes jeg:) men det meste er lyse blått :=) og nå kommer det ei lita tulle denne gangen og hun skal få "slippe" å bli kledd opp i lyseblått så da må mora "stakkars" shoppe masse nytt hehe:=)
Juliemamman Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2006 Da slipper du iallefall å shoppe noe nytt når evt tredjemann kommer . Visst ikke kjønnet sist heller jeg, så her er alle de minste klærne nøytrale . Unntatt en knall rosa jakke som min bestemor strikket da Jakob var et par mnd gammel da. hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå