Gå til innhold

April: Vb-76, mammaen til lillegutt og hijo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei frida! Ja, vi fikk til et møte vi selv om det bare ble oss tre. Kjempekoselig som vanlig! Det var et øspøsende regnvær den lørdagen, men vi trosset været og møttes på shoppingsenteret på aker brygge hvor vi tittet litt rundt.

Etterpå dro vi på peppes pizza, og slo oss ned på barneavdelingen. Da var iallefall Tarald klar for å leke litt. Vi var jo også der i april, og det var artig å se hvor mye mer fart det var i de små denne gangen, og hvor selvstendig de leker nå. Jeg fikk jo tom spist litt også; )

Du nevnte i et innlegg her den dagen ( 30.09 ) om at vi kunne møtes hjemme hos deg neste gang. Det har vi ikke glemt- hint-hint; ) Høres iallefall koselig ut! Håper uansett at flere kan møte neste gang!

Javisst kan vi møtes hjemme hos meg, men det kan ikke bli den 21. som aprilbaby foreslo. Da kommer det tanteunger på besøk så det blir full rulle her. Men jeg og Amanda kan være med den dagen (så kan jo mannen styre jentegjengen her hjemme)

Jeg kunne godt tenke meg å få istand et treff her hjemme i november, med litt førjulskos, kanskje juleverksted for 1-åringene våre hehe.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...