Gå til innhold

Et spm om post (????) til alle erfarne bim'ere

Anbefalte innlegg

Helt fersk her og lurer i den forbindelse på om dere fikk mye baby-relatert adressert reklame etter at dere registrerte dere her. Jeg deler for tiden postkasse med en del nysgjerrige slektninger (er på flyttefot), og føler ikke at jeg er klar til å komme ut av skapet som prøver riktig ennå. Dette er en koselig hemmelighet som kun angår meg og sambo på dette tidspunktet. Sikkert litt sær, men jeg er ikke klar for engasjement/masing/spørring/snoking fra svigers og familien akkurat nå.

Så, må jeg begynnte ta lunsjen hjemme for å snike på postmann Pat?

Fortsetter under...

Hi-hi :-) *søte damen*

Neida,du kan bare slappe av,det kommer ingenting i postkassa! Men mailboxen din får et og annet nyhetsbrev innimellom! så,dersom ingen sniker på mailen din er din hemmelighet trygt bevart enn så lenge :-)

Og lykke til med baby-laginga:-)

*klem*

Jeg har ikke fått noe babyreklame, hverken i innboks eller i posten. Har heller ikke lyst til å kringkaste prøvinga til familie og naboer, så det passer meg bra. Men jeg pleier alltid krysse av at det ikke er greit at adressen min deles med nettsidens annonsører. Husker ikke om det var et sånt spørsmål på BIM?

Da regner jeg med at dette går greit:) Var bare en tanke som slo meg i går da jeg hadde lagt meg " Søren, nå blir adressen min solgt til alt og alle som har babyting de vil pushe på meg. Hvorfor ventet jeg ikke til vi er lykkelige eiere av egen postkasse?" Paraniod? Jeg? heheh:)

Nei, kringkasting er jeg imot, lenge leve anonyme skap-prøvere! :) (nå fikk jeg er festlig bilde av meg selv på IKEA i full gang med å prøve skap:)

Takker for svar damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...