Gå til innhold

Se denne nydelige fødselsfilmsnutten jenter:=) ( Samme som er lagt ut på 1.trimester )

Anbefalte innlegg

http://video.google.com/videoplay?docid=4923863302629805090&q=Birth+video

Tårene triller her....Den nydelige sangen i bakgrunn også.

Ble så rørt jeg.

Gled dere. Er jo helt fantastisk å bli foreldre.

Fortsetter under...

Jeg har sett denne filmen flere ganger nå for den var så nydelig. Begynte å gråte jeg også. Trur ikke det var keisersnitt. Var vel bare for at vi ikke skulle se alt.

*snufs* gråt en liten tåre når dem veide og tørket småen...

Har ikke hverfall ikke lyst på en liten en nå... neeeei da....

Kjenner suuuuget ble større... hehehehehe...

Ja, helt fantastisk å bli mamma (og pappa, for fedrene=o))....

ÅÅÅ vil bli 2. gangs mamma NÅÅÅÅÅÅÅ!!! =o)

Annonse

*sukk* Jeg må se denne flere ganger jeg. Den var så nyedlig å se på.

Nydelig lita tulle som ble født der ja og den nydelige sangen i bakgrunnen. * Tørker tårer*

Sliter fortsatt med å få den til jeg... Og jo mer dere skryter her, jo mer lyst får jeg til å se den!

Får opp sånn download knapp på de fleste andre snuttene på siden, men ikke den. (og et par andre)

Hjelp...?

Annonse

Det var en nydelig film! Fatter bare ikke at jeg orker å utsette meg selv for å se sånt, tårene triller og jeg lurer på om det noen sinne blir min tur...det virker så fjernt.

Får bare vente og håpe på å få oppleve å få barn :-)

Nydelig å se nyfødte små sjeler! Men hvorfor kom han ikke på brystet til mor??? Måtte ligge oppå håndklærne stakkar, når alt han trenger er nærhet, varme og kjærlighet. Det øyeblikket jeg opplevde det med Andrea er det største ved fødselen for oss. Til ventende førstegangsmammaer...all ventingen er ikke forgjeves. Kjærligheten du får tilbake er til å bli slått i bakken av!!

nydelig film!

og all honnør til mor, ikke mye hyling og skriking der nei. hun virket derimot meget together.

kanskje "forhenget" var pga klipping? Synes han gjorde noen sakse-bevegelser med hånden.

ååå ble helt rørt.for en utrolig nydelig film. *sukk*

ble ikke mindre verpesyk no nei.hehe.

så liten å skjønn han var.helt utrolig.

dytter opp litt i tilfelle flere som vil se som ikke har sett :)

klem

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...