Gå til innhold

Dere andregangs mammaer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som får motsatt kjønn av forrige gang og allikevel er i samme form og baby som ligger på samme hjerterytme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, er andregangs, og ingenting med dette svangerskapet som er anderledes selv om jeg venter motsatt kjønn. Eneste er at jeg merker jeg er mer sliten denne gangen, men det tror jeg er fordi det er kort tid siden sist fødsel, og jeg i tillegg har hatt et svangerskap innimellom som gikk galt. Tror ikke det er noe annet enn at kroppen er sliten etter mange graviditeter i løpet av en kort periode. Ellers er alt likt!

Skrevet

Jepp.Omtrent akkurat likt nå,og venter i flg. ultralyd jente.Har gutt fra før...

Skrevet

jeg har ei jente fra før og i følge ultralyd er det gutt i magen denne gangen.,.. Lå på rundt 142-144 med jenta og ligger på 144-146 nå så ikke store forskjellen der nei..! Stort sett samme form, men litt mer sliten, men har jo jenta på 1 år og 9mndr i tillegg denne gangen da.. blir litt xtra å gjøre da merkli nok! "bare" ca 40 dager igjen no!!!!

Skrevet

jeg har det HELT forskjellig denne gangen og likevel venter jeg gutt denne gangen også!

Skrevet

Har jente fra før - drømmesvangerskap bortsett fra halsbrann, venter gutt denne gang: hyperremesis i 4 mnd,j...lig bekkenløsning fra uke 18,men ingen nevneverdig halsbrann:)

Går over tiden med begge to,da...

Hjerterytmen til gutten er lavere enn den var med eldstemann, så jeg har levd opp til myten om forandring.. Men nå har jeg forskjellige pappaer,så det kan jo ha litt å si også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...