Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg håndpumper ut overskuddet (spreng) innimellom dersom junior sover litt lenge. Nå lurer jeg på om jeg burde spart på dette. Hadde vært kjekt å ha til senere... Men kan jeg pumpe ut slik at sprengen gir seg og fryse dette, for så å helle neste runde i samme glass? Jeg pumper sjelden ut veldig mye så det blir jo veldig mange glass i min veldig lille fryser..... Såvidt jeg har skjønt kan jeg bruke vanlige kokte syltetøyglass.....
3 skatter ute:) Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 jeg bruker vanlige fryseposer, de tar hvertfall liten plass i fryseren i forhold til glass:)
*ale* Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Har sånne poser til Medelapumpen. Kjempekjekke. Men frys i isposer. Kjempelurt. Da kan du tine akkurat det du trenger..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 Takk for tips !! Ikke dumt!! men tanken min var om jeg kunne blande flere runder til en?
3 skatter ute:) Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 det gjør jeg hvertfall. om du har frosset og skal fylle på der må det være mer som er frosset enn det du fyller på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå