Babykilo Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 gutten min (4mnd) har begynt å forandre rutiner. Han er stadig mer urolig om nettene og spiser oftere. Pågått ca en mnd så det er ikke økedøgn. Det har jo gått greit. Men nå de siste dagene har han fått det for seg at han ikke skal sove uten å puppes i søvn, det har han aldri gjort før. Jeg har prøvd å være sta og nekte ham det, og da hyler han som besatt til det har gått så lang tid at det er mattid igjen. Og så blir han jo så trøtt når han ikke sover. Alle rutiner er på båten! Kjempefrustrerende! Noen som har opplevd det samme? Bør jeg fortsette å være sta, og kan han trasse når han er så liten?
*guttemamma* Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Min var også sånn, de skifter så ofte på rutinene de små. Vil absolutt ikke tro at de trasser når de er så små. Han har nok et behov, så jeg brukte bare å gi han puppen. Min spiste godt også de gangene, så han var sulten. Det er også noe du må vurdere, er han sulten, eller er det kos..? Veldig slitsomt på nattetid.. Så når min var 4 1/2mnd begynte jeg med grøt på kvelden. Hjalp kjempemye... Er jo endel vane også i det at de våkner og absolutt skal ha pupp og mammakos. Du må nesten bare prøve deg fram.
Babykilo Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Takk for råd. Jeg tror jo heller ikke han trasser, men vil helst ikke legge opp til "dårlige vaner". Tror han kan være mye sulten og har vurdert grøt. Helsesøster er veldig opptatt av at de små skal sovne av seg selv, og det har vi klart bra til nå. Jeg får vel gi ham puppen, da. Jeg synes det er like slitsomt på dagen, for da vil jeg jo helst ikke sitte i sofaen og puppe non-stop...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå