kosemoms♥med ny spire Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hvor i oslo får man tatt dette, og hvor mye koster det? Noen som vet?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg bor i Bergen, men de kan sikkert gjøre det hos FotoKnudsen i Oslo også, eller hvilken som helst fotobutikk. Det koster 90kr, og de tar bilder til de blir fornøyd.. så du betaler bare for et sett med bilder.. Ikke så lett å få de til å stå akkurat slik det kreves: ansiktet litt på siden, munnen lukket, og ingen smil... datteren min var bare 5uker da vi tok bilde - og det var ikke så lett, men gikk greit - de er ikke så streng på passkontoret når de er så små... skal godt gjøres..
Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 Hvis det er til baby var det faktisk veldig enkelt å ta det i fotoautomaten på politistasjonen.. fikk en sånn plate å ha mellom seg og baby, så de kunne sitte på fanget helt som vanlig! Selvsagt håpløst å ha munnen igjen, men det gikk greit, de har litt slingringsmonn for småttiser! Ellers tror jeg du får tatt det i de fleste fotobutikker også, ikke bare hos fotograf..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå