Gå til innhold

Jeg er så trøtt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buu, må bare klage litt. Er 22 uker på vei nå og lykkelig over å skulle få en liten engel til.

Men er fryktelig trøtt og sliten, tidlig opp på jobb og hjem og hente gullgutten i barnehagen, så er det middag og lek og lesing og bading - med samboeren da, men er likevel helt utkjørt når gutten min legger seg klokka halv åtte-åtte.

Vil bare sove hele tiden, men kan jo ikke det. Og sover i tillegg elendig om natta.

Føler det er altfor tidlig i svangerskapet til å be legen om sykemelding, jeg har jo ikke bekkenløsning eller noe slikt. Bare ingen energi igjen....

Og har visst nok jern og bra jernlagre, så neppe derfor.

Måtte bare syte litt,

ha en god dag alle sammen!

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener.Jeg føler det på akkurat samme måten og jeg har ikke en liten en fra før som krever av meg på ettermiddagstid. Men nå i det siste (er også i uke 22) har jeg begynt å sove virkelig dårlig om natten. Drømmer mye rart og sover liksom helt på alerten. Med resultat at jeg er trøtt om morgenen og kan ikke vente til jeg er ferdig på jobb og kan gå hjem og hvile. Det er jo litt kjedelig å ha det sånn, ingen energi, så hvis det vedvarer synes jeg du skal spørre legen din om å få jobbe litt mindre. Kanskje du kan jobbe 60%, få litt lengre morgener eller noe sånt. Det har jeg iallefall tenkt på selv, men vil drøye det litt å se det an først. Vil jo helst være på jobb.

Håper det blir bedre for deg. Ha en god dag uansett!

Skrevet

Takk for hyggelig svar, godt å vite det er flere som meg :o)

Er veldig motstridende følelser, gleder meg enormt til babyen kommer! Var ikke i nærheten av like sliten i første svangerskap, så var vel litt dårlig forberedt på dette nå.

Tror jeg skal prøve å holde ut noen uker til og så snakke med legen om litt nedtrapping på jobben ja. Må jo være bedre det, enn at jeg kollapser helt i desember....

Lykke til med magen!

:o)

Skrevet

Hei! Jeg er også såååå trøtt, og har vært det hele tiden... Er i uke 26 nå! Jobber som lærer for barn med atferdsvansker. DA skole året var 3,5 dager gammelt måtte jeg gå fra jobb, var så utslitt at jeg ikke klarte mer... Har vært 50% sykemeldt siden da, og synes det fungerer greit nok. Fortsatt trøtt og sliten, men klarer å gjøre litt mer enn å jobb og sove nå... Magen min sa ifra at jeg ikke kunne presse meg mer, får kynnere, vondt, kvalm osv. Det er viktig å huske på det at man ikke tåler så mye nå som når man ikke er gravid! Lurt med litt sykemelding kanskje? Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...