Litt for mye Skrevet 11. oktober 2006 #1 Del Skrevet 11. oktober 2006 Fødte i des. 05 og det gikk egentlig veldig fint. Ble satt igang og hadde riestimulerende heletiden til full åpning. Fikk epidural som ikke virket så i realiteten var det kun lystgass og varmepute som sm.lindring. Det jeg husker som det aller, aller, aller verste var i det hode sto i åpningen.(tok litt tid for hun satt litt langt oppe når jeg beg.å presse) Hadde fantastiske jordmødre og aller andre leger,student osv var veldig "snille" sydde bare tre sting og var oppe å gikk like etterpå i super form. Men..... Jeg ble nok sydd uten å trenge det for jeg er sydd igjen for mye. Merket det først da jeg skulle ha samleie igjen og etter gjentatte smertelige forsøk oppsøkte jeg gyn som sa seg enig.Jeg var sydd igjen hvor jeg ikke skulle vært sydd igjen. Det har blitt litt mer tøyelig så samleie går ganske greit. Iallefall greit nok til at jeg er gravid igjen....... Og nå gruer jeg meg såååå inderlig til neste fødsel. Pga smertene ved utrivning og fordi jeg nå er så trang fra før. Har tenkt på pudental (heter det det???) men vet ikke omd et er noen hjelp i det + at Jm på helsestasjonen sa at ikke alle kan sette det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6641552-er-redd-alikevel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå