**Håper** Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Håper dere alle har det bar i dag og fått en god natt søvn i natt. Mange spente her nå tenker jeg. Blir nok mange av dere som kommer til å teste positivt de nærmeste dagene:=) Spennende. Ønsker dere alle en flott dag og ta godt vare på dere selv. Stor klem til dere alle fra meg.
♥Tullerusk♥ Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Heihei snuppelupp!=o) God morgen til deg også=o) Håper du får en fin dag du også.. klem
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 11. oktober 2006 #3 Skrevet 11. oktober 2006 God morgen juhujenta! Jeg er mest spent på om jeg har EL nå, litt fjern på jobb, he he! La i hvertfall inn litt innsats i natt Hvor i syklus er du da? Ha en fin dag!!!
pandabjørn Skrevet 11. oktober 2006 #4 Skrevet 11. oktober 2006 godmorgen juhujenta søvnen har det blitt så som så med merker jeg er trøtt gjesp skal snart legge meg litt å sove jeg skal ha el rundt 22.10 og jeg vil og skal bli gravid i denne mnd basta bom hehe.. ha en fin dag ) klem
scubagirl med scubababy Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 God morgen alle sammen. Etter 2 dager med fryktelig hodepine er jeg igjen tilbake på jobb og forhåpentligvis helt på bena igjen.. Unner ingen migrene.. Håper EL nærmer seg og at spiren klorer seg fast denne gangen... Hvordan ligger det an med dere andre? Følger spesielt med uke 44 gjengen jeg da... God klem til dere alle fra...
**Håper** Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er også veldig spent med når jeg har EL. For jeg regner med denne uka. Alt jeg har å gå etter er at gynokologen sa til meg om fredagen som var at hun så EL var på vei. Så vi kjører på med sex. Er bare på dag 11 eller 12 i dag i syklusen. Jeg bruker ikke noe EL tester og finner heller ikke noe EL slim. Så får bare håpe vi treffer og ta det som det kommer.
pandabjørn Skrevet 11. oktober 2006 #7 Skrevet 11. oktober 2006 scubagirl 10pp har du IKM i uke 44 du også?? hvor er du hen i syklusen nå da? jeg er bare på dag 8 jeg og etter babyverdens el test så skal jeg ha el den 19.okt. huff det er ikke godt med migrene, har aldri hatt det selv bare vanlig hodepinne klem til deg også
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 11. oktober 2006 #8 Skrevet 11. oktober 2006 Ja, når alt kommer til alt så er det jo sengekosen som teller Bare litt lei alt prøvestresset både jeg å mannen, så da er det kjekt å vite når vi må legge oss i selen!
**Håper** Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2006 Ja det kan bli litt for mye stress ut av dette. Det merker jeg også. Derfor prøver jeg bare å roe ned. Før da jeg ble gravid, så tenkte jeg ikke på EL eller noe og ble fort gravid. Så klaffer det ikke denne mnd, så får vi bare prøve igjen da. Noe sier meg at jeg ikke blir gravid nå som jeg tenker så mye på dette....
scubagirl med scubababy Skrevet 11. oktober 2006 #10 Skrevet 11. oktober 2006 Hei Mas@nder Jeg har satt meg opp på IKM på mandagen i uke 44.. Håper EL kommer i forkant av denne helgen, eller etter helgen. Skal nemlig bort i helgen, og da er det ikke så lett å få ting til å klaffe.. Flere som sover på samme hytte gjør ikke sengekosen lett skal jeg si deg... Jeg EL-tester og har ikke fått positivt utslag ennå, så mye kan tyde på at EL kommer til helgen eller etter helgen. Krysser fingrer og tær for at det klaffer for oss snart. Klem fra..
scubagirl med scubababy Skrevet 11. oktober 2006 #11 Skrevet 11. oktober 2006 Hei ¤juhujenta¤ Det at vi tenker så mye på å bli gravide burde vel ikke ha noe med å bli gravide å gjøre vel? Vi lever vel som normalt, kanskje enda bedre enn normalt, siden vi ønsker oss et barn. Hjemme hos oss tenker vi oss om før vi nå åpner en flaske vin f.eks. og samboer sier at vi kan kose oss med brus/juice istedet. Vi spiser regelmessig middag (ordentlig middag må jeg få presisere). Jeg ser jo veeeldig mange rundt oss i nærmiljøet som bare spiser "junkfood" etc. Jeg kommer heller litt for sent til avtaler (prøver å forskyve til et senere tidspunkt) enn å slurve med maten.. Men må jo innrømme at jeg tenker på graviditet etc. hver eneste dag da. Ellers hadde jeg vel ikke vært her på forumet tenker jeg... Lykkeønskninger til alle prøvere fra...
Canutte Skrevet 11. oktober 2006 #12 Skrevet 11. oktober 2006 God morgen til deg også juhujenta! Og evt andre som måtte lese dette:-) Håper dere får en god dag idag! Og at det blir plantet mange små spirer rundt om:-) ps juhujenta, jeg postet et innlegg til deg på spåforum idag jeg! *Klem*
**Håper** Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 11. oktober 2006 Joda, skjønner hva du mener scubagirl. Var ikke slik at jeg mente at det at vi tenker så mye på graviditet har noe å si, men for MIN del kan det ha noe å si. Bare noe jeg er redd for liksom om du skjønner hva jeg mener. Siden jeg ikke tenkte sånn på det før da jeg ble gravid. Vi får håpe det sitter en spire på oss snart. Er veldig koslig å være her inne. Og det er jo ikke så rart at vi tenker mye på dette når vi alle ønsker oss et barn. Klem
attpåklatt!! Skrevet 11. oktober 2006 #14 Skrevet 11. oktober 2006 God morgen ja.... eller det er vel goddag nå!! Har vært på en liten høstferie... så nå var det kjekt å bimme litt igjen!! "Litt" avhengig ja.. Håper det blir en ny babyboom igjen om et par uker.. virker som det er endel med el og sengekos for tiden!! Eg aner ikke når eg har.... men merker at eg tenker mye på baby, så det var godt å være vekke et par dager, og ikke snakke om baby i det hele tatt! For det er jo bare dere som vet eg prøver.. he he. Og mannen selvsagt!! Spennende tider altså... Ha en fantastisk dag alle sammen!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå