Gå til innhold

Svanine har fått to nydelige gutter:)

Molait

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye... sendte deg en mail i helgen og lurte på hvordan formen din var. Sender deg en ny i dag, så holder vi kontakten der. Jeg sitter fremdeles her med kulemagen min og misunner deg...Kos deg på sykehuset med gutta dine så mailes vi når du kommer hjem. Nok en gang gratulerer og lykke til..

Stooooooooor klem..

Jo stemmer det, Edvin og Adrian. Vært på sykehuset og tittet og pellet..hehe. Holdt begge på en gang. Iiiik!! Og jeg som synes det er mye med min ene:) De er supernusselige!! Og pytesmå. Iaf når en selv har med seg en gutt på 7 uker. Min veier jo mer enn de to til sammen:) Helt utrolig hvor liten en nese kan være..hehe. Men laaange fingre og tær da:)

Gleder meg til de kommer seg hjem så jeg kan få nussebusset litt mer.

Tusen takk for alle lykkeønskninger!

Skal komme med fødselshistorie og rapport fra de første dagene etterhvert.

Men jeg sier bare: Gled dere! Det er helt fantastisk å være mamma til to så søte små.

Nå har de fått mat og så skal vi prøve tummytuben for første gang. Blir spennende.

... og får dere en fødsel som min er det ikke noe å grue seg til. Selvfølgelig var det vondt, men slett ikke så ille som jeg hadde forespeilet meg. Fort gjort var det også. Var på sykehuset 0230 og Edvin var ute 3 timer og et kvarter etterpå :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...