Gå til innhold

Simre:)

blittmamma-)30.03.6:)

Anbefalte innlegg

Hei hei min venn...lenge siden sist! Beklager at det har vært så lenge siden jeg har vært her. Det har skjedd så utrolig mye i det siste at jeg har trengt litt tid på å komme meg til hektene. Vi var hjemme og feiret dåpen til Maiken i Trøndelag i august. Dro med oss alle venner og familie og kjørte opp dit:) Det var kjempe koselig...men når vi var der skjedde det noe helt tragisk i familien vår som la en demper på alt sammen. Dette er vel en av grunnene til at jeg ikke har vært her på lenge. Kan fortelle deg mere om det på msn en gang...her er adressen min hvis du har lyst til å legge meg til [email protected].

Uansett...håper du og den lille jenta di har det kjempe bra....hvordan går det med outa....ser her nå at det er flere og flere som har barn med HD.... synes det er rart at de litt eldre barna har putebehandling og ikke skinner. Maiken har nå blitt seks mnd og skal inn til undersøkelse den 2oktober. da får vi vite om hun kan avslutte behandlingen eller ikke. Dere har vel ikke så lenge igjen dere heller.... eller var det sånn at dere hadde avsluttet beha?

håper jeg hører noe fra deg.

stor klem fra oss.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6641245-simre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...