Gå til innhold

I dag er jeg langt nede i kjelleren. :(

Anbefalte innlegg

Skal på ul nr 2 i dag for å måle slimhinnen. Har en sann ekkel, snikende følelse for at det ikke går bra denne gangen heller.

Det føles så håpløst, hvorfor oss?

Hvorfor gidder vi å gå gjennom alt dette, når vi likevell sikkert ikke er en av de heldige som får barn til slutt.

Hvorfor skulle vi plutselig være så heldige?

Få oppleve lykken over alle lykker!

Hva galt har vi egentlig gjort her i verden for å fortjene dette her?

Tårene bare triller.

Jeg vil, jeg ønsker!

Skulle gjerne hatt en flik av håp igjen. En anelse optimisme. Et snev av flaks.

Eller en følelse om at det snart går vår vei. En gang til.

Jeg vil så gjerne være en av de heldige.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6641242-i-dag-er-jeg-langt-nede-i-kjelleren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære ano`num.

Det er ikke alltid greit å holde hodet oppreist,og tankene klare og positive.Men personlig tror jeg at det har en positiv misjon å få ut negative tanker,slik du nå har gjort...Få dem ut slik at du slipper å dra dem videre!Jeg håper for deg at du får litt gode nyheter i dag.Nok gode nyheter til at du igjen tenner håpet om at dere skal lykkes.Det unner jeg dere av hele mitt hjerte.Krysser fingrene for at legen på st.olav kun har gode ord å komme med i dag !

Klem på veien fra

Tusen takk alle 3!!

Det er så godt med gode ord i slike situasjoner!

Nå har jeg fått meg rast litt fra meg, fått meg en dusj og er klar til å dra på ul med kryssede fingrer for at det likevell skal gå vår vei. Hvertfall i dag!

Jeg er glad i dere alle sammen!

Dere vil bli med meg i hjertet mitt resten av livet mitt. For de årene her er etset inn.

Annonse

Uff da, men må jo innrømme at jeg kjenner meg igjen i tankegangen din... men jeg nekter å gi opp!!!!!!!!!!!! Livet kan faan ikke være så urettferdig....Vil bare ønske deg lykke til, og jeg krysser det jeg kan for at du en dag blir såååååå lykkelig at alt dette er glemt... KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...