scubagirl med scubababy Skrevet 11. oktober 2006 #1 Skrevet 11. oktober 2006 Hei igjen ¤juhujenta¤ Vi har "snakket" sammen på "Bli gravid" tidligere.. Jeg er nå godt igang med 10.pp.. Ser du EL på meg denne pp? Og når føler du det vil klaffe aller best for å få til en spire denne pp... Du har nemlig sagt du føler for at spiren sitter denne pp... Jeg er født 30.01.72 Han er født 08.08.84 På forhånd takk for at du er så snill og ser på oss.. Klem fra...
**Håper** Skrevet 11. oktober 2006 #2 Skrevet 11. oktober 2006 Hei scubagirl 10pp Jeg føler usikkerhet her med deg nå. Noe sier meg begge deler. Altså at du kan være gravid nå, men samtidig føler jeg det vil ta noe lenger tid. Du kan jo høre med de andre her om de kan føle noe mer på deg. Krysser fingrene for deg:=) Ønsker deg alt godt vettu. Klem
scubagirl med scubababy Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2006 Hmm.. Fikk et "svar" fra anonym også. Hun mener innen januar. Krysser fingrer og sprer bena for at vi får til klaff på førstkommende EL. Klem fra..
scubagirl med scubababy Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2006 Dytter litt på innlegget mitt jeg, samtidig som jeg lurer på om du ser EL på meg snart? Burde få positiv EL-test straks.. Håper du har en fortsatt fin helg.. Klem fra...
scubagirl med scubababy Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2006 Dytter litt jeg, sånn at jeg ligger på 1.siden... Håper du har en fin mandag og får en fin uke denne uken.. Klem fra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå