Gå til innhold

Jaja, da har toalettet og jeg....

Anbefalte innlegg

Nok en gang begynt å utvikle et bestevennforhold... :-/

Egentlig burde jeg vel være glad siden kvalme vist nok skal være et bra tegn, men akkurat nå sitter jeg med spyfølelsen øverst i halsen etter alt ha spydd en gang i dag og føler meg slett ikke overbevist om at jeg er så fryktelig glad for å være kvalm... Hadde håper å slippe unna denne gangen, men desverre later det til at kvalmen har tenkt å forfølge meg gjennom alle mine svangerskap og tydeligvis bli verre for hver gang også. Takk og pris for at jeg har en snill mann og en fantastisk barnehage som uten å mukke gikk med på å omrokkere litt på ungene sine plasser ut november (de går egentlig fra 8.30 -15, og minsten bare 4 dager i uken, men nå har jeg ikke sjangs å kjøre dem så begge fikk fulltidsplass fra 7.30 slik at min mann kan levere dem før jobb), forhåpentligvis vil kvalmen gi seg til da. Andre kvalme sjeler her inne? Er i uke 6.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6641038-jaja-da-har-toalettet-og-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huffda..lite trivelig vennskap..;)

jeg gikk rundt å trodde jeg bare var sinnsykt matlei,og at maten var ødelagt siden den ikke lukta noe godt og med det samme jeg fikk mat i munnen så ble jeg mett,og syntes det var kvalmende..

ingenting frister av det vi har i kjøleskapet..men er sulten hele tida..

vet ikke hvilken uke jeg er i..=)

vann er godt!!

hehe

Kjenner til fenomenet! Er 10+4 med nummer to, og har allerede vært sykemeldt i tre uker pga kvalme. Hvor mye varierer en del fra dag til dag, men enkelte dager har jeg ikke klart å beholde verken vått eller tørt. Da er det bra dette svangerskapet i høyeste grad er ønsket! Har tatt en det akupunktur, uten at det har hjulpet noe særlig på kvalmen. Venter med spenning på å passere over i 2. trimester, siden uke 12 liksom er et "magisk" tall. Kan ikke gi deg noe annet råd enn å passe på at du og babyen får nok væske, og ellers ta det med ro framover. Lykke til videre!

Hei jenter!!

Kjenner meg absolutt igjen i det at man er konstant sulten og fysen på noe godt.. i det man setter tenna i dem så var det ikke så godt som man hadde "drømt" om... og alt i kjøleskapet er kjedelig pålegg.. men en ting som er godt både før og etter at jeg har spist det er youplait dobbel 0 %, den er helt herlig og smaker meg veldig for tiden..

Klem til dere jenter og lykke til!

Det er grusomt å spy, jeg har vært til dels ekstremt dårlig siden uke 6, med noen få, deilig lette dager innimellom, etter akupunktur spesielt. Nå har jeg slutta med nålene, fordi jeg følte meg så fin for to uker siden, passerte da også den "magiske" (my ass!!!) 12-ukersgrensa. Nå er jeg 14+3 og er fortsatt hjemme fra jobb, spydde hele forrige uke, etter en fin mandag var det på'n igjen. Nå vet jeg ikke hva jeg gjør hvis dette ikke gir seg snart, man blir jo helt ko-ko i hodet!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...