Gå til innhold

Åååå, jeg gleder meg sånn, kan ikke tida gå fort til juni???

Anbefalte innlegg

Når jeg tenker ekstra på det og ser for meg en liten nyfødt baby, så blir jeg så glad:o) Og gleder meg så masse:o)

Hvordan i all verden skal vi få tida til å gå frem til juni, det er jo så utrolig lenge til... Hvis jeg tenker tilbake 7,5-8 mndr så er jo det så vanvittig lenge siden, da var det jo februar/mars og vi gikk på ski og det er jo fryktelig lenge siden.... Hvorfor skal et svangerskap vare i 9 mnd da, hadde holdt lenge med 6 mnd spør du meg!..

Fortsetter under...

Helt enig med deg. jeg skal også ha i juni, gleder meg no sinnsykt. Har gått rundt i huset i dag og planlagt med rom og innredning. Må lå eldstejenta få nytt, og større rom, så babyen kan ligge nærmest oss da h*n flytter inn på eget rom.

Er e helt uvirkelig følelse at vi skal bli 4 til sommeren.

juni babis her og.men har jo en å pludre med i fra før av da....så her kommer nok tiden til å gå aalt for fort.når er eksakt termin ???

min er 9/6-06 :)

gleder meg så masse til å få oppleve fødsel og nybakt bebis i gjen.

Jeg har foreløpig termin 6.juni. Gleder meg ihvertfall til 1.tri er over og jeg skal på ultralyd i uke 18 eller hva det er som er vanlig, for nå går tiden med på å bekymre seg for om alt vil gå bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...