Gå til innhold

tror dere gravide har en slags refleks som gjør at de ikke faller på magen ?

SuperJessie <3

Anbefalte innlegg

...det tror jeg.

altså, jeg har tryna et par-tre-fire ganger i løpet av graviditeten (jeg henger meg bortpå alt mulig, gjerne vesker og bagger og kjempestore arbeidsklær), og deiser i bakken.. men jeg faller aldri på magen! jeg har store brannsår på knærne etter at jeg spilte innebandy, men magen var aldri nær bakken engang..

kan det være noe i det jeg sier, at det er noe som passer på barnet selv når vi mister kontrollen ?

Fortsetter under...

Tja.... Jeg kjenner tre som har falt rett på magen jeg.... Hun ene datt da hun skulle over veien på isen - riene startet - men de klarte å stoppe de igjen på sykehuset. Hun andre datt av en hest - og mistet barnet. Hun tredje datt under husarbeidet hjemmet - og alt gikk helt problemfritt!!

Heldigvis klarer vi som regel å dette "riktig" da:)

Å nei..Å dette av hesten er farlig uansett, og mister du barnet så er det maks uflaks.. Var hun langt på vei ?

Off.. Fløy rundt her i stad og skei så det sang bortover.. På hofta riktignok, så jeg har det bra. Fikk et blåmerke men det kan man leve med.. :)

Det var en kjempe trist greie det med hesten... Hun var 18-19 uker på vei og har tatt det veldig hardt etterpå. Ble mye krangel mellom henne og samboeren osv, så de endte med å gå fra hverandre... Uff...hele greia er veldig ille! Det er et par år siden nå da...

Bra det gikk fint med deg - hoftepartiet kan jo være utsatt under graviditeten! Jeg snubler støtt og stadig selv...dårlig til beins ja:) Har heldigvis ikke falt ordentlig ennå....skal prøve å passe meg ordentlig når isen kommer i år (pleier å slurve i vei på isen også...he-he...)!!! Kjipt å gå høygravid på isen....!!!

Jeg er så redd for å fale,uansett jeg.. særlig når det er is! Har alltid vært sånn! Gammal kjerring og veldig overbeskyttende mot meg selv..haha

men jeg faller ca hver vinter vaffal eeen gang..

Derfor gruver meg meg til denne,for da er jeg høygravid:|

jeg får kjøpe meg brodder som jeg kan feste under skoa.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...