Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, samme her :) jeg liker ikke krem, og det er vel egentlig ganske kjapt gjort å oppsummere det jeg faktisk liker av kake:

- brownies (av og til)

- verdens beste/kvæfjordkake

- "gulkak" - dvs suksessterte

- firkløverkake

- kaping-mannen si ostekake

og that's it egentlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, Ka-ping! Siste dag på jobben...det e vel kanskje både rart og litt deilig? Nyt tida som kommer hjemme da, godt å kunne ta vare på seg selv, ikke tenke på jobb og alt mulig stress!! Er jo mulig jeg hadde siste dag for lenge siden, men siden alt er uklart klarer jeg ikke helt å forholde meg til det. Kan jo hende jeg kan jobbe litt i november og desember før permisjonen begynner. Men nå har jeg kommet inn i skikkelig "rolig-liv" modus...skjønner nesten ikke hvordan jeg plutselig skal komme i jobbmodus igjen! Men savner faktisk jobb...trodde aldri jeg skulle si det :o)

Skrevet

Her er det feriemodus..... Har bare sløva idag, til tross for det nydelige høstværet ute her i Trondheim. Skal pakke sammen litt og kjøre til Bergstaden idag!:-)

Kos deg med kake på jobb i dag, Ka-Ping, håper de velger en du liker....

Til dere alle, ha ei riktig god helg, så snakkes vi igjen. Er med på å starte twilight-tråd på 3.tri og jeg!:-)

Skrevet

Takk for gode tanker :) når har du termin, liten2?

Skrevet

Hurra, gubben ringte akkurat og har rukket tidligbåten hjem! Da kan han hente Knotten i bhg og ta ham med på vertshuset og spise middag, så jeg kan jobbe sent. Fantastisk...

Skrevet

hehehe... ikke få forhøyet blodtrykk av ren entusiasme nå, Sponge!

Skrevet

Nei, forhøyet BT fikk jeg først da hele datasystemet kræsjet og så lykkelig kom opp igjen uten de siste fire timenes arbeid for min del... Men de fant det til slutt, så nå kan Knotten i magen slappe av igjen etter å ha hoppet i ren forskrekkelse over mammaens banning:)

Burde vi skifte leverandør?

Skrevet

Jeg hadde en sånn dag på jobb selv der mageknøttet var fullstendig turbo - ikke umulig at det hadde sammenheng med at jeg hadde konstant høyt blodtrykk HELE dagen... direkte usunt!

Skrevet

Er det ikke bra at du skal slutte å jobbe nå, da? Jeg er meget fornøyd på dine vegne, jeg...

Har roet meg veldig nå, men fy F så irriterende det kan være å jobbe i det såkalt papirløse samfunn noen ganger. Man er jo prisgitt høyere makter så det står etter, jeg blir sprø, jeg!

Skrevet

er hjemme i dag jeg også....

Ville ikke bytta plass med deg sponge;)

Skrevet

Sponge: alt vel i vimse-heimen! :)

ka-ping: kan gjerne flytte tråden over i 3trimester, fra i morra av kanskje?

I går kveld skrev jeg faktisk mitt første sinna-innlegg, nok en gang har en av disse pinglete anonyme kommet med vissvass om hva jeg skriver og svarer på i "sex og svangerskapet" -jeg er så himla lei av at folk ikke har gøtts nok til å stå fram med nick hvis de først og fremst skal kritisere! knurr! Men godt å få det ut! :D Var på tråden "tar dere..." om dere vil lese sinnavimseinnlegg ;)

Skrevet

Da besøker jeg dere på 3.tri fra i morgen, takk for at dere sier fra og ikke bare løper og gjemmer dere:)

1D - ting er ikke så verst nå. Fått bikkja hjem fra besøk hos mammaen min, så nå har jeg beina på myk varm hund under skrivebordet. I tillegg oppfører dataen seg bedre, og jeg har fått sendt av gårde 1/3 av det jeg skal ha gjort, resten kan i nødsfall vente til i morgen:)

vims - godt å høre:)

Skrevet

*klem* fra meg til alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...