Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting har stabilisert seg, så jeg får reise hjem i dag! Hurra! :)

*danserundt*

Hm, var jeg som skulle ta det med ro ja.. *fnis*

Skrevet

Grattis!!!! Endelig ute fra dent-o-prison :D ikke knekk hofta når du danser rundt nå da, lille venn...

Skrevet

Haha, ja det skulle tatt seg ut! :D

Er ferdig med prøvene nå, og driver egentlig og pakker litt sammen, skal få en kjapp omvisning her mens jeg først er her, siden det var dårlig med plass på de fellesvisningene :) Kjekt å ha unnagjort, sånn i tillfelle ting plutselig skjer!

Hvordan er det med deg da snupsi? Plager bekkenet ditt deg?

Skrevet

Omvisning er bra! Må vel snart dangle meg til å bestille jeg og ... *host*... er litt sein i avtrekkern, hehe..

ja jeg plages vel litt av bekkenet må jeg innrømme... kjenner meg mer som ei gammel kjerring enn et stykke ungt og friskt lammekjøtt :/ Men det går da på et vis. Kjenner jeg er VELDIG glad for at jeg ikke skal jobbe lenger enn til og med imorra. Det er et sånt h"#¤/&/ stress her på jobb pga det nye datasystemet at jeg kjenner blodtrykket stiger bare telefonen ringer. Ikke bra!

Skrevet

Huffavmeg, ikke noe kult å gå rundt å ha vondt nei, kjenner til det der, bekkenvondt er no dritt!

Du får trøste deg med at selv om du ikke kjenner deg som et stykke lammekjøtt, så ser du ut som et! *blunk blunk* ;)

Tror du at det blir noen byturer på deg framover da, når du ikke må hit for å jobbe? *håpe*

Skrevet

Datasystemet her på jobb SUGER! Banne, banne...

ka-ping, gratulerer med nestsistedag (?) på jobb, og god bedring med bekkenet. Du kan låne rullatoren min etterhvert:)

Vims, kjempebra å høre at ting ser bedre ut så du kan komme deg hjem.

Send maskinen min litt gode tanker, da?

*håpe, trygle, be til høyere IT-makter*

Skrevet

Vims: jeg skal "mellomlande" i Trondheim på vei hjem fra Stavanger-turen min. Har veeeeldig lyst til å besøke deg, vimse-mannen og lille (forhåpentlivis nyfødte) Bompijenta!!! Hvis du er veldig gira på å møte meg så er jeg ferdig på jobb imorra 1530, men båten går ikke før 1730... there is your chance, go for it!!! hihi :)

Sponge: hva er i veien? Nettet, datasystemet eller pc'n din?

Skrevet

Sånn det går når man plutselig tar jobben på alvor... Du skjønner jo at dataen svikter når jeg ikke viser meg på BiM på timesvis????

Problemer med forbindelsen til mainframe i byen, de som leverer linja klarer ikke å holde det de lover, så det blir bare surr her. Mistet en del timers arbeid i morges, og ting går på halv åtte her fortsatt. *banne*

Nå legger jeg resten på en USB-stick og drar hjem til laptopen min, jeg. Ha en strålende aften, mine damer!

Skrevet

same to you, darling :) vi snakkes imorra!

klem

Skrevet

Rakk jeg dere i dag da?

Vims: Godt å høre at alt er vel og at du får dra hjem:))

Resten (pluss vims): Jeg er så glad, for i morgen reiser min svigermor:)))

Skrevet

jess!!! guddbajj svigermor!!!!

Skrevet

Da er jeg vel hjemme igjen, og himmel så deilig! Ny kontroll fredag, satser på at jeg får bli hjemme i helga! :)

Hanne: regner med du gleder deg villt!

Sponge: håper dataen er i orden igjen!

ka-ping: det er vel stor sannsynlighet for at lille frk bompi er født når du kommer fra Stavanger, så du må gjerne stikke innom på besøk! :)

Skrevet

Hei.

3 av 4 her inne vet hvem jeg er, så jeg lar det stå til;)

Jeg må jo stikke litt innom 2 tri også, selv om jeg endelig hører til på 3 tri;) Bare 83 dager til termin;)

Godt å se at dere for det meste har det bra:) Jeg har hatt det litt pes de siste dagene, men alt går seg til;)

vims: sitt i ro litt av og til, hihi;)

Hanne: kjenner igjen følelsen!

Svamp: mainfraim er noe dritt.......tror jeg;) Ihvertfall manner som lover ting og ikke holder det!

Ka-ping: ser deg forhåpentligvis til lunsj i morra;)

Skrevet

Jeg hører jo til 3 trimester jeg og, men er jo derfor vi har denne tråden, så vi har et sted midt-i-mellom å henge! :)

Selv om jeg absulutt burde begynt tenkt på slimpropper og tegningsblødninger og det som er, så er jeg faktisk ikke helt klar for det ennå! Eller, kanskje det bare er fordi jeg er sånn, jeg bekymrer meg ikke før jeg må! :)

Skrevet

På lørdag er det faktisk bare Sponge som hører til på 2.tri av oss... jeg hopper nemlig også over til 3.tri i helga :D

Vad tycks, jenter - skal vi forflytte twilight-tråden over til 3.tri eller holde oss i 2.tri litt lenger?

Skrevet

Er det noen her i dag, da? Så langt virker maskinen og systemet overraskende bra i dag, men det går vel over... Klarte forøvrig å glemme usb-sticken i maskinen før jeg dro hjem i går, så jeg fikk en avslappende kveld.

Brukte den bl.a. til å se "House", som på toppen av "bodies" på BBCPrime mandag får meg til å vurdere å slutte å se TV. I alle fall programmer hvor fødende og nyfødte er kjempedramatisk i livsfare med jevne mellomrom - har ikke den nødvendige distansen akurat nå. Kanskje jeg bare skal være glad til at jeg ikke har TV3 og "Akutten" lenger?

Har alle det bra? D-dag for Hanne-svigermor i dag, gratulerer!!! Og ka-ping, ferdig på jobb? Vims, fortsatt alt vel i heimen? Og hyggelig å se 1D igjen, da:)

Skrevet

Ikke ferdig riktig enda, nei... siste dagen idag :) Må innrømme at jeg er spent på om de ordner kake eller noe for meg... ikke fordi jeg liker kake, for det gjør jeg egentlig ikke, bare enkelte typer (vims vet hva jeg snakker om), men det hadde vært litt fint å blitt satt pris på denne siste dagen min etter å ha jobba her i litt over ett år..... neida - jeg er IKKE hormonell idag!

Skrevet

Folk er bare teite, så bedre å ikke forvente for mye og heller bli positivt overrasket. Får du ikke kake så bake en selv i morgen mens du koser deg hjemme med familien din - DE setter i alle fall pris på å ha deg hjemme! Nå ble _jeg_ helt overhormonell ved tanken på ka-pingfamilien som sitter hjemme og bare venter på at mamma skal bli ferdig med den dumme jobben i byen og komme hjem...

Du er vel forresten snart ferdig her inne også - du kan ikke ha mange dagene igjen på 2.tri? Da blir vel alle de "ordentlige" twilighterne samlet inne på 3.tri, så jeg får begynne å kikke innom der i stedet:) Hanne drev vel og organiserte TZ-tråder der inne også, mener jeg å ha fått med meg?

Har ikke sett noe på nyhetene om drap i stavanger, så svigermarerittet kommer seg vel uskadd hjem. Fordelen når min svigermor drar er i allefall at jeg setter så mye mer pris på stillheten etterpå, jeg håper hun koser seg!

Skrevet

Både hormonell og presenil? Jeg skreiv litt over her at vi kanskje skal begynne å forflytte TZ-tråden over til 3.tri, siden jeg går over dit i helga og du (tror jeg) er den eneste som fremdeles er på 2.tri... :)

Jeg gleder meg masse til å komme hjem ja, og være hjemme heeelt til knøttet kommer :) blir herlig!!!

Klart du ikke har hørt noe om drapet - hun skulle jo gjemme kjerringa i frysern til jeg kommer i november og lager kjøttkaker av henne!

Skrevet

Heisann! Slenger meg med her igjen, var innom og sa "hei" her før en dag :o) Hører til på 3.trimester fra i dag, men der er det jo ganske stille...og spørsmålene er ihvertfall ikke noe for meg enda!

Håper dere alle har det bra en så fin morgenstund, her jeg bor er det ihvertfall helt supert høstvær :o) Så kjipt jeg ikke kan bevege meg som jeg vil, skulle gjerne gått en lang tur i dag og "supet" inn kald høstluft - mmm, lukter så godt på høsten syns jeg!

Flere som går hjemme om dagen? Er så koselig å slå ihjel litt tid med skravling :o)

Skrevet

Koser meg med nydelig høstvær her også, ja! Eneste er at det er tåke, faktisk, så at folk tør å gå i skogen skjønner jeg ikke, holdt på å kjøre ned to elgjegere i morges... Det er ikke bare elgen som er trafikkfarlig her - elgjegere uten signalfarget lue er faktisk nesten skumlere:)

ka-ping - din mld om overgang til 3.tri var faktisk ikke lagt inn da jeg begynte å skrive mld i morges, så jeg ber om å bli frikjent for presenilitet. 4 minutters korttidshukommelse har jeg, måtte bare hente meg morgente midt i meldingen jeg selv satt og skrev:)

Tilbake til tekstredigering og faenskap, i alle fall er nettet som det skal i dag, hurra!

Skrevet

Stinemor: nydelig høstvær ja det er sant :) Fantastisk herlig her i Trondheim - frisk, klar luft, sol, mmm... bare synd jeg sitter inne på kontoret... jaja, siste dag på jobb idag!

Sponge: har fått beskjed fra sjefen om at det BLIR kake idag faktisk. Er jo en liten trøst... har ikke hørt noe fra noen omtrent om at jeg skal slutte :( Men med litt twilight-hjelp så kommer jeg nok gjennom dagen!

Skrevet

Å, de kommer til å savne deg, tro meg. Hadde en sånn jobb i helsevesenet en gang, først gjennom vikarbyrå og så faktisk ansatt i ni mnd, og 7 år etter at jeg sluttet snakket de fortsatt om hvor bra ting var da _jeg_ styrte sjappa fra min plass i resepsjonen...

Så godt at det blir kake, vel fortjent! Håper bare det er en kake du liker, da:) Selv er jeg anti-krem, så kake blir ofte litt vanskelig for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...