Gå til innhold

Spent på om magen...

Anbefalte innlegg

Hvor blir det av kjempe magen...?

Hadde trodd at den skulle være her på denne tiden, men nei...jeg har vokst ja. Det er det ingen tvil om, men ikke sånn som jeg ser for meg gravide kjempe mager...hehe...det er ikke sånn at magen bestandig kommer først inn døra. Ifølge mora til bestevenninna mi så kommer magen til å eksplodere av vekst snart...er det sånn eller?

KABAAANG så er det en kjempe mage??

Er jo 6 mnd på mandag...6 mnd tenk på det..og ingen kjempe mage ennå..hmhmhmhm....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6640800-spent-p%C3%A5-om-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en sånn kjempemage (bare sjekk albumet mitt her på bim så skjønner du hva jeg mener) og jeg er dritlei av å forklare folk at det ER bare en unge der inne, og at jeg HAR tre måneder igjen og ikke skal føde neste uke.... men klart det er litt gøy å ha stor skikkelig gravidmage :)

Min mage kom veldig fort, men så har jeg kort, svai rygg med framoverliggende livmor, og er andregangs. Sånt har mye å si. Kjenner ei som nesten ikke hadde kul rett før fødsel engang, men fødte ei jente på fire kilo! Hun var lang og smal med lang rygg, og jenta hadde visst ligget litt innovervendt der inne.

Jeg har fått høre fra flere at jeg har stor mage og bærer den lavt (uten at jeg vet hva det betyr), men synes selv at magen ikke har blitt så kjempediger..... Ser jo at den har vokst godt de siste ukene, men synes jeg har litt å vokse på frem til termin:)

Annonse

Jeg er også sprekke-ferdig selv om jeg har 3 hele mnd igjen. Synes at magen fordobler seg for hver uke.....

Har ikke lagt på meg mer enn 5 kg, men magen er gigantisk!!!! Hadde ikke regnet med at magen skulle bli så stor så fort ettersom det er min første og at jeg hadde bakovervendt livmor før graviditeten.

Jeg ligger over normalen når det gjelder sf-mål på alle kontrollene, nå tror jeg at jeg ønsker ny UL, bare for å forsikre meg om at alt er OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...